17 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

P&G, Londra Olimpiyatları’nda 150’yi aşkın sporcuyu destekliyor!

Marketing Türkiye
28 Temmuz 2012
2 dk okuma
Dünya çapında Olimpiyat Sponsoru Procter & Gamble, Londra 2012 Olimpiyat Oyunlarında desteklemekte olduğu 150’den fazla sporcu listesini açıkladı. Milli sporculardan oluşan ekip, P&G’yi ve Prima, Ariel, Pantene, Head&Shoulders, Duracell ve Gillette gibi lider markaları temsil edecek. Sporcular P&G markalarının marka elçisi olarak çalışacaklar ve dünya genelinde dört milyondan fazla mağazada reklam ve perakende satış programında yer alacaklar. P&G marka kampanyaları arasında şunlar bulunuyor:

Gillette – “Her Gün Harika Bir Başlangıç” kampanyasına İsveçli tenis oyuncusu Roger Federer, İngiliz bisikletçi Sir Chris Hoy, Çinli Badminton oyuncusu Lin Dan ve ABD’li yüzücü Ryan Lochte katılıyor.
Ariel – “Ülkenizin Renklerinin Gururlu Koruyucusu” kampanyasına Milli Atlet Nevin Yanıt, Kenyalı maratoncu Catherine Ndereba ile Meksikalı pentatloncu Oscar Soto katılıyor.
Prima – “Bebeklerin Eşsiz Oyun Ruhuna Övgü” kampanyasına ABD’li plaj voleybolu oyuncusu Kerri Walsh Jennings ve İngiliz maratoncu Paula Radcliffe katılıyor.
Pantene – “Parlamaya Devam Et” kampanyasına Arjantinli tenis oyuncusu Gisela Dulko, Meksikalı dalışçı Paola Espinosa ve ABD’li yüzücü Natalie Coughin katılıyor. 
P&G Global Pazarlama ve Marka Yönetimi Başkanı Mark Pritchard, “P&G ekibini dünyaya tanıtmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Dünya çapındaki sporcular şirket olarak bize ilham veren adanmışlık, tutku ve kararlılığı somutlaştırıyor” dedi. P&G’nin Türkiye’de Ariel markası ile desteklediği Milli Atlet Nevin Yanıt, marka elçisi olarak şunları söyledi: “Olimpiyat sporcuları olarak gerçekten diğer sporculara ilham verme fırsatımız var ve P&G ekibinin bir parçası olmak da bize bunu gerçekleştirmek için destek veriyor. P&G dünyanın her köşesinde günlük hayatta bir fark yaratıyor. Onların ekibinde olduğumu söyleyebilmekten çok mutluyum.” Dünya çapında 150’yi aşkın sporcuya destek vermenin yanı sıra P&G, Londra 2012 Olimpiyat Oyunları’ndaki etkinliğini, her sporcunun arkasındaki özel bir insanı takdir etmek için kullanıyor: Anneler. P&G, Olimpiyat Sporcularının annelerine, evlerinden uzakta olsalar da kendilerine evlerinde gibi hissedebilecekleri P&G Aile Evi’nde hizmet verecek ve burada Olimpiyat Sporcularının anneleri ve aileleri Olimpiyat Oyunları süresince dinlenip birlikte zaman geçirebilecekler. P&G aynı zamanda, sponsor olduğu sporcuların annelerinin çocuklarının yarışlarını izlemelerine de yardımcı olmak için destek sağlıyor.
P&G’nin Teşekkürler Anne kampanyası şirketin 175 yıllık tarihindeki en geniş kapsamlı kampanyası oluyor. Kampanya Nisan’dan Ağustos’a kadar birçok medya kanalı üzerinden hayata geçiriliyor. Kampanya kapsamında P&G, Olimpiyat Sporcularının Annelerinin gözünden, bir Olimpiyat Sporcusu yetiştirmek için nelere katlanmak gerektiğini anlatan bir dizi video çekimi hazırladı. Kampanya aynı zamanda 4 milyondan fazla mağazada ve P&G’nin yerel genç sporcu programlarını desteklemek için satışlarının bir kısmını ayırma ve Prima, Ariel, Gillette and Pantene gibi şirketin lider markalarından bağış sağlama sözü üzerinden hayata geçiriliyor.

 

1 Rekabet Kurumu 7 teknoloji şirketine soruşturma açtı
Rekabet Kurumu 7 teknoloji şirketine soruşturma açtı
2 Refik Anadol şampiyonlar liginde
Refik Anadol şampiyonlar liginde
3 Metaverse'ü en iyi anlatan 11 film...
Metaverse’ü en iyi anlatan 11 film…
4 Balenciaga lüksün canına okudu: Eskisi yenisinin 4 katı
Balenciaga lüksün canına okudu: Eskisi yenisinin 4 katı
5 Anneler Günü'nün dijital şampiyonları belli oldu!
Anneler Günü’nün dijital şampiyonları belli oldu!
Güncel Haberler
Gençlerin cinsiyet eşitliğine bakışı karamsar bir tablo çiziyor
Gençlerin cinsiyet eşitliğine bakışı karamsar bir tablo çiziyor
Elon Msuk'tan Netflix'e yeşil ışık
Elon Musk’tan Netflix’e yeşil ışık
"Eşekli kütüphaneci"nin hikâyesini QNB Finansbank devam ettiriyor
“Eşekli kütüphaneci”nin hikâyesini QNB Finansbank devam ettiriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ümit Boyner: "Sesimizi yükseltmeyi sürdüreceğiz"
Haberler
Ümit Boyner: “Sesimizi yükseltmeyi sürdüreceğiz”
Berçem Sultan Kaya
8 Mart 2022
ECHO Awards’da ilk üçe giren markalar belli oldu!
Haberler
ECHO Awards’da ilk üçe giren markalar belli oldu!
Marketing Türkiye
24 Mart 2022
Dijitalin en iyileri MIXX Awards'da ödüllerine kavuştu
Haberler
Dijitalin en iyileri MIXX Awards’da ödüllerine kavuştu
Marketing Türkiye
23 Mart 2022
Dikkat “Acil Regl Kiti” çıkabilir!
Haberler
Dikkat “Acil Regl Kiti” çıkabilir!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.