13 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

P&G 15’inci Global Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayınladı

Marketing Türkiye
15 Ocak 2014
1 dk okuma

P&G, 15’inci Global Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayınladı. Çamaşır makinelerinde yapılan yıkamalarda soğuk su kullanımı alışkanlığının artırılması, karbon salımının azaltılması, ihtiyaç sahiplerinin sağlık ve hijyen ihtiyaçlarının karşılanması konusundaki 2020 hedeflerine büyük oranda ulaşan P&G, çalışanlarının gönüllülük projelerine dahil edilmesi ve ürün inovasyonu konusunda da başarılı uygulamaları hayata geçirdi. P&G Sürdürülebilirlik Başkan Yardımcısı Len Sauers, P&G’nin sürdürülebilirlik aksiyonları ve hedeflerinin sadece insanları ve çevreyi değil aynı zamanda iş yapış biçimlerini de olumlu etkileyerek geliştirdiğini söylüyor ve şöyle devam ediyor: “İnsanlara daha sürdürülebilir bir yaşam sunacak inovatif ürünler geliştirmek, en önemli ilham kaynaklarımız arasında yer alıyor. Mesela Ariel Kapsül hem piyasadaki en konsantre deterjanlar arasında yer alıyor hem de plastik kullanımını tüketici başına yüzde 50 azaltıyor. Bu tür çalışmalar çevreye olumlu etki göstermenin yanında, P&G’ye satış ve maliyetten tasarruf olarak 1 milyar dolardan fazla değer sağladı.

P&G Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Tankut Turnaoğlu, şirketin uzun vadeli sürdürülebilirlik hedefinin çok yüksek olduğunu, bu hedeflerin bir kısmına şimdiden ulaştıklarını söylüyor ve şöyle devam ediyor: “Yüzde yüz yenilenebilir enerji ve katı atık sahalarına sıfır atık gönderme hedefine bir gecede ulaşamayız. Ancak düzenli ilerleme için kısa vadeli, ara hedefler koyduk, ilerleme kaydediyoruz. Örneğin dünyada 50’den fazla üretim tesisinde katı atık sahalarına sıfır atık gönderilmekte. Bunu büyük ölçüde, malzemelerin geri dönüşümü ya da atıktan enerji üretimi için tedarikçilerle anlaşarak sağladık. Türkiye’de ise son 5 yılda Gebze ve Şekerpınar üretim tesislerinde toplamda enerji tüketimi %37, su tüketimi %36, atık miktarı %45 ve karbon salımı %48 oranında azaltıldı.”

1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
3 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
4 Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
5 Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Güncel Haberler
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
MTV, 44 yılın ardından yayın hayatına veda ediyor
MTV, 44 yılın ardından yayın hayatına veda ediyor
İK departmanlarının dikkatine: Yapay zeka ile özgeçmiş elemesi, nitelikli adayları kaybettirebilir
İK departmanlarının dikkatine: Yapay zeka ile özgeçmiş elemesi, nitelikli adayları kaybettirebilir
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Şaka değil, gerçek: Balenciaga’nın 995 dolarlık "poşet" çantası sosyal medyanın dilinde
Haberler
Şaka değil, gerçek: Balenciaga’nın 995 dolarlık “poşet” çantası sosyal medyanın dilinde
İrem Alimoğlu
19 Ağustos 2025
"Back to School" döneminin yıldız markaları!
Haberler
“Back to School” döneminin yıldız markaları!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
BMW logosunda sessiz dönüşüm
Haberler
BMW logosunda sessiz dönüşüm
Nafizcan Önder
4 hafta önce
n11’den yazın enerjisine yakışan kampanya: “n yaz ama!”
Haberler
n11’den yazın enerjisine yakışan kampanya: “n yaz ama!”
Advertorial
1 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.