Perakendenin yeni normali ve Türk işi market markaları…
Marketing Türkiye web sitesinden ve sosyal medya hesapları üzerinden canlı olarak yayınlanan Marketing Türkiye New Step’e 28 Nisan Salı günü AKADEMETRE Research & Stategic Planning Yönetim Kurulu Başkanı Halil İbrahim Zeytin konuk olacak. Saat 14:00’da yayınlanacak programda Halil İbrahim Zeytin ile “Türk işi Private Label! Perakendenin yeni normali ve Türk işi market markaları” konusu tartışmaya açılacak. Özellikle salgınla birlikte perakende sektöründe yaşanan değişim araştırma verileri üzerinden konuşulacak.
Marketing Türkiye New Step serisi her şeyin an bazlı değiştiği bir dünyada değişen tüketici davranışlarını hem yakalamak ve hem de yanıtlamak bir ihtiyaç haline geldi. Marketing Türkiye New Step artık Next Step’in bittiği, New Step’in başladığı günümüzde yepyeni konulara değinecek. Her hafta farklı konu ve alanının önde gelen konuklarıyla Marketing Türkiye web sitesi ve sosyal medya hesaplarından katılımcılarla bir araya gelecek olan Marketing Türkiye New Step dijital dönüşümden yapay zekaya, medya sektöründen e-ticarete kadar pek çok konuda vizyon yaratan oturumlara ev sahipliği yapacak.
Marketing Türkiye web sitesinden ve sosyal medya hesapları üzerinden canlı olarak yayınlanan Marketing Türkiye New Step’e 28 Nisan Salı günü AKADEMETRE Research & Stategic Planning Yönetim Kurulu Başkanı Halil İbrahim Zeytin konuk olacak. Saat 14:00’da yayınlanacak programda Halil İbrahim Zeytin “Türk işi Private Label! Perakendenin yeni normali ve Türk işi market markaları” konusunu tartışmaya açacak.