11 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
PepsiCo Türkiye şirket içi kreatif ajansını kurdu: PEP. Creative Studio
Haberler

PepsiCo Türkiye şirket içi kreatif ajansını kurdu: PEP. Creative Studio

Marketing Türkiye
3 Şubat 2020
2 dk okuma

PepsiCo Türkiye, kreatif ajans yapısını sadeleştirip merkezileştirerek yenilikçi bir karar aldı. Üst yönetimin de desteğiyle alınan bu stratejik kararla, PepsiCo Türkiye, bölgenin ilk şirket içi kreatif ajansına sahip olan ofisi oldu.

PepsiCo, Türkiye’deki kreatif ajans yapısını sadeleştirip merkezileştirerek şirket için bölgede lider ve yenilikçi olan bir karar aldı. Ajanslarla çalışma biçimi ve kreatif üretim süreçlerini yeni dijital çağın gerekliliklerine göre tekrar şekillendirme kararı alan PepsiCo Türkiye, uzun bir araştırma ve projelendirme sürecinden sonra yeni bir ajans yapısını hayata geçirdi. Üst yönetimin de desteğiyle alınan bu inovatif karar ile PepsiCo Türkiye, şirketin Avrupa bölgesinde ilk “şirket içi kreatif ajans” yapısına sahip ofisi oldu.

Dijital pazarlama ihtiyaçlarını karşılıyor

Oliver’ın iş birliğiyle PepsiCo Türkiye bünyesinde kurulan PEP. Creative Studio; markaların dijital pazarlama ihtiyaçlarını karşılıyor, merkezi bir yapı olmasıyla iş akışını en verimli şekilde yönetiyor. PEP. Creative Studio ile geleceğin pazarlama iletişimi modelleri PepsiCo Türkiye’de denenmeye başlandı. Yalnızca süreçleri sadeleştirme ve hızlandırmakla kalmayıp pazarlama iletişimine dinamizm de katan bu model, PepsiCo’nun Avrupa bölgesinde ilk kez uygulanıyor.

“Hız, kreatif kalite ve verimlilik avantajı vadediyor”

Projeye başlarken hız, kreatif kalite ve verimlilik avantajı sağlamayı amaçladıklarını ifade eden PepsiCo Türkiye Dijital Pazarlama ve PEP Creative Studio Müdürü Volkan Budak, “İlk bir yıllıksürede, bu yeni ajans modelini test ederek çok ciddi öğrenimler edindik ve gelişimler sağladık. PEP. Creative Studio’dan faydalanan markalar ve kreatif işlerimizde kantitatif olarak takip ettiğimiz tüm başarı kriterlerimizde çok yüksek performans skorları elde ettik. Kreatiflerimiz artık çok daha hızlı, kaliteli ve her anlamda daha verimli bir şekilde üretilebilmekte.” diye konuştu. Kreatif ekibin pazarlama takımları ile hızlıca bütünleşmiş olduğunun altını çizen Budak, “Bu başarılı sonuçları, modelin herkes tarafından hızlıca sahiplenilmesi ve pazarlama ekipleri ile PEP.CS kreatif takımımız arasındaki güven ve sinerjiye borçluyuz’’ dedi.

Şirket dışı dijital ajansların da yeni model içinde çok büyük bir öneme sahibi olduğunu vurgulayan Budak, “İçeriye kurulmuş olan yeni ajans yapısı ile şirket dışı kreatif ajanslarımızdan vazgeçmiş değiliz, hatta daha da önem kazandıklarını söyleyebiliriz. Bu yeni yapımızda şirket havuzundaki şirket dışı dijital kreatif ajanslarımıza da çok büyük görevler düşüyor çünkü artık onların daha geniş zaman isteyen, kapsamlı dijital ve 360 kampanyalarda, tüm PepsiCo markaları için daha da etkin kullanabiliyor olacağız. Dijitalleşme ve teknolojiler ile birlikte tüketici alışkanlıkları ve pazarlama iletişiminin hızlı değişimine uyum anlamında bugünkü pozisyonlamamız bu şekilde iken geleceğin gelişmelerine karşı da ön görülü olmalıyız, bu sebeple sürekli gelişim içinde olan, evirilecek ve evirilmesi de zorunlu olan daha esnek bir model inşa etmeye çalıştık.” dedi. PepsiCo Avrupa bölgesi içinde de Budak’ın tarif ettiği şekilde yapılan bu dijital geliştirmeler, yatırımlar doğrultusunda geleceğe yönelik fırsatlar ve avantajların elde edileceği öngörülmekte.

FMCG sektörüne liderlik edecek

Dijitalleşmenin hayatın her alanında dozunun ve öneminin arttığı bilinciyle hareket eden PepsiCo Türkiye, PEP. Creative Studio ile tüm PepsiCo markalarının dijital pazarlama faaliyetlerinin en güncel trend ve uygulamalar ışığında yürütülmesinin yanı sıra FCMG sektörüne de bu alanda ilklerden biri olacak. PepsiCo çatısı altındaki tüm marka takımları ile birlikte çalışan bir ekip olarak dijitalin tüm alt alanlarındaki uzmanlıklarını, onların amaçları doğrultusunda en etkili şekilde kullanmaya çalıştıklarını belirten Budak, “Dijital pazarlama alanında yakaladığımız bu sinerji sayesinde PepsiCo’nun Avrupa bölgesi düzeyinde ses getiren projeler hayata geçiriyor ve sektöre kreatif mükemmellikte liderlik edebiliyoruz’’ şeklinde konuştu.

1 The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
2 AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
3 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
4 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
5 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
Güncel Haberler
Şehirde yaşamı birlikte kurmak mümkün, yeter ki: "Gör Beni"
Şehirde yaşamı birlikte kurmak mümkün, yeter ki: “Gör Beni”
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Haberler
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Sena Tufan
3 saat önce
Markalardan Ata’ya saygı duruşu: İşte yılın öne çıkan 10 Kasım filmleri...
Haberler
Markalardan Ata’ya saygı duruşu: İşte yılın öne çıkan 10 Kasım filmleri…
Sena Tufan
10 Kasım 2025
Yapay zeka ile alışveriş kapıda: Perakende markaları nasıl hazırlanmalı?
Haberler
Yapay zeka ile alışveriş kapıda: Perakende markaları nasıl hazırlanmalı?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Tutuklu gazeteci Fatih Altaylı, yorumlarına ara verdi: "Bize biraz müsaade"
Haberler
Tutuklu gazeteci Fatih Altaylı, yorumlarına ara verdi: “Bize biraz müsaade”
Sena Tufan
6 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.