Pazarlamaya dişi bir yaklaşım…
Esra Baykal Güçlü, THE Reklam Ajansı’nda Stratejik Planlama ve Müşteri İlişkileri Direktörlüğü görevinden ayrılarak kendisi gibi uzun yıllardır reklam sektöründe, önemli ajanslarda görev yapmış olan Didem Tokatlıoğlu ile birlikte bir iletişim danışmanlığı şirketi kuruldu. Game Kudra adıyla yola çıkan şirket, markalaşmak isteyen veya yüzü eskiyen markaların, zamana kafa tutan, ölümsüz yatırımlar olması için kuruldu. Pazarlama departmanları ve reklam ajansları arasındaki güvensizlik ve yanlış bilgilendirmeler nedeniyle günümüzde farklılaşmayan ve etkin olmayan planlamalar yapıldığına dikkat çeken Esra Baykal Güçlü, “Şirketler bu vasat planlamalar nedeniyle sadece para ve zaman kaybetmiyor, bir türlü doğamayan, yüzü eskiyen ve agresif rekabet içerisinde varolan kitlesini bile kaybetme riskine sahip markalar kaosu içerisinde bir kısırdöngü yaşıyor” diyor. “Etkin zaman ve bütçe yönetimi sayesinde ortaya çıkarılacak doğru sonuç Game Kudra’nın en önemli hedefi” diyen Güçlü, Game Kudra’nın firmaların markalaşma yolundaki çalışmalarını zaman ve maliyetten tasarruf ettirerek, tek seferde doğru adımlar atmasını, yenilikçi stratejilerle her zaman sektörün bir adım ilerisinde olmasını sağlamak için kurulduğunu vurguluyor. Güçlü ayrıca yöneticilerinin 15 yılı aşkın pazarlama ve iletişim stratejisi ve tecrübeleri sayesinde Game Kudra’nın sadece Türkiye’de değil, Doğu Avrupa ve büyüyen pazarlar olan Azerbaycan, Arnavutluk, Ukrayna, Rusya gibi ülkelerde de karlılığın, istikrarlı büyümenin anahtarına sahip olduğunu dile getiriyor. Didem Tokatlıoğlu ve Esra Baykal Güçlü geçmişte LeoBurnett, Euro RSCG, ParsMcCANN, Movida Plus MAP gibi ajanslarda marka uzmanı olarak hizmet vermiştir.