20 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
104 ülkede, 2 gün, eş zamanlı: World Marketing Summit International
Haberler

104 ülkede, 2 gün, eş zamanlı: World Marketing Summit International

Duygu Su Ocakoğlu
11 Ağustos 2020
2 dk okuma

World Marketing Summit International (eWMS), Prof. Dr. Philip Kotler öncülüğünde pazarlamanın duayen isimlerini bir araya getiriyor. 6 – 8 Kasım tarihleri arasında düzenlenecek zirvenin bu yılki teması “Kritik Zamanlarda Fikirler” oldu.

“Pazarlamanın Babası” olarak bilinen Prof. Dr. Philip Kotler öncülüğünde 10 yıldır dünyanın farklı ülkelerinde düzenlenen World Marketing Summit, pazarlama dünyasını bu yıl ilk kez online kanallarda bir araya getirecek. 6-8 Kasım tarihlerinde dünyanın 104 ülkesinde eş zamanlı olarak düzenlenecek olan eWMS, 48 saat süreyle pazarlama profesyonelleri, yöneticiler ve liderlerden oluşan 5 milyondan fazla kişiye ulaşacak.

Zirvede Philip Kotler’in yanı sıra Amerikan Pazarlama Birliği Başkanı Russ Klein, Telenor CEO’su Irfan Wahab Khan, Amerika’nın en yaratıcı tasarımcısı seçilen, 800 ödüllü Pepsi Cola Global Baştasarım Yöneticisi Mauro Porcini, markalaşma gurusu Prof. Davıd Aaker gibi iş ve akademi dünyasının önde gelen 80 pazarlama gurusu Covid-19 sonrasında değişen iş modellerini ve şirketlerin uygulaması gereken stratejileri değerlendirecek.

“Kritik Zamanlarda Fikirler” başlığıyla düzenlenecek olan zirvede, “Yeni Ürün Geliştirme”, “İnovasyon”, “Sosyo-Girişimcilik”, “Veri Yönetimi”, “Hizmet Pazarlaması”, “Lüks Ürünlerin Pazarlaması”, “Değer Yaratma”, “Çevrimiçi Ticaret”, “Konsept Pazarlaması” ve “Nesnelerin İnterneti” gibi başlıklar ele alınacak.

 

Kotler’den özel Master Class 

World Marketing Summit kapsamında Philip Kotler’in özel düzenleyeceği Master Class’da iş ve performans yönetimi bilimini, dünyadaki en iyi zihinlerin bilgisiyle birleştirerek, yöneticilerin ve iş liderlerinin hızlı değişen dünyaya yönelik yeni bilgi, beceri ve tutumlarını geliştirmelerine katkıda bulunacak. Master Class’ın 45’er dakikalık seanslarını VIP katılımcılar izleyebilecek ve sorularını yöneltebilecekler. Master Class’da liderlikten, yapay zekaya, marketech’ten robotik süreç otomasyonuna, farklı konular alanında uzman isimler tarafından VIP katılımcılara aktarılacak.

 

Tüm katılımcılara imzalı sertifika

Tüm dünyayı etkisi altına alan pandemi sonucunda firmaların yeni pazarlama stratejileri, yatırım fırsatları ve start-upların gelecek vizyonlarının nasıl olması gerektiği konularının tartışılacağı eWMS’e katılanlara Prof. Dr. Philip Kotler imzalı sertifika verilecek.

Zirve, Türkiye saati ile 6 Kasım 03:01’de başlayacak ve 8 Kasım 02:59’da sona erecek. Eşzamanlı olarak tüm kıtaları kapsayacak olan eWMS, Yeni Zellanda Auckland’de başlayıp, Los Angeles’ta kapanışı yapacak.

 

Ayrıntılı bilgi için; www.ewmsturkey.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

 

david aaker irfan wahab khan master class mauro porcini Philip Kotler russ klein world marketing summit international
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
4 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)
5 İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
Güncel Haberler
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Gıdada tüketicinin zor tercihi: Fiyat mı sağlık mı?
Haberler
Gıdada tüketicinin zor tercihi: Fiyat mı sağlık mı?
Nafizcan Önder
4 Ekim 2025
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Haberler
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Haberler
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ali SAYDAM
2 hafta önce
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.