Pazarlama üst yönetimi C Level Club’da ikinci kez buluştu!
Amacı iletişim profesyonelleri arasında bilgi alışverişini sağlamak ve değişen dünya trendleriyle ürünlerinden haberdar etmek olan C Level Club’ın, ikinci buluşması 12 Aralık Çarşamba günü Park Hyatt’da gerçekleşti. C Level Club’ın toplantılarına ülkemizde pazarlamaya ve pazarlama iletişimine yatırım yapan şirketlerin üst yönetimi katıldı. 20 Eylül 2012 de yapılan ilk toplantıda Youth Insight’ın 4000’den fazla genç ile yüzyüze yaparak gerçekleştirdiği “Gençlik ve Medya Tüketim Araştırması” ilk kez pazarlama profesyonellerine sunuldu. C level Club’un ikincisinin başlığı ise “Data Porn” idi. Yeni bir sosyal medya ölçümleme programı olan “Insigt Radar” pazarlama üst yöneticileri ile paylaşıldı. C level Club her ay özgün bir konu ile Park Hyatta’ki toplantılarına devam edecek.
Bu haberin videosunu izlemek için tıklayınız.
Güncel Haberler