3 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pazarlama konusunda yeni ve farklı bir kitap “T.U.H.A.F. Marka Yönetimi”
Haberler

Pazarlama konusunda yeni ve farklı bir kitap “T.U.H.A.F. Marka Yönetimi”

Marketing Türkiye
20 Nisan 2021
2 dk okuma

M. İmer Özer imzalı T.U.H.A.F Marka Yönetimi kitabı, Elma Yayınevi’nden çıktı. Kitap pazarlama aygıtını karmaşık ve anlaşılmaz tanımlardan, deyimlerden arındırarak şirketleri daha kârlı, daha başarılı hale getiren bir yönetim disiplini olarak ele alıyor. Pazarlamanın kimi zaman üstten bakan teorilerle dolu evreni M. İmer Özer’in onlarca örnek ve hikâye ile zenginleştirilmiş kalemiyle zihin açıcı olmakla kalmıyor, eğlenceli bir etkinliğe dönüşüyor.

Pazarlama konusunda yeni ve farklı bir kitap “T.U.H.A.F. Marka Yönetimi”
“T.U.H.A.F Marka Yönetimi” Kitabının Yazarı M. İmer Özer

M. İmer Özer’in iş dünyasında yıllar içinde kazandığı deneyim ve gözlemlerinden süzülerek esprili bir dil ve anlatımla yazıya döktüğü hikâyelerden oluşan kitabı, pazarlama dünyasına yeni bir bakış açısı kazandırmayı hedefliyor. T.U.H.A.F Marka Yönetimi sektör profesyonellerinin yanı sıra marka ve pazarlama alanında eğitim gören ya da kariyerlerine bu alanda yön vermek isteyen gençlere de ışık tutacak bir kaynak niteliğinde. Özer’in hepimize tanıdık gelen, samimi ve içten diliyle keyifle okunan “bizden öyküleri” ve örnekleri, marka yolculuğunda farklılaşmak isteyen kişi ve kurumlarda derin izler bırakacak ipuçlarıyla dolu.

Türkiye reklam sektörünün tanınmış isimlerinden Serdar Erener’in kitapla ilgili yorumları ise şöyle: “Pazarlama gurularının çoğu, piyasada canı yanmamış tuzu kurulardır. Piyasa gerçekleriyle boğuşan ve başaranların çoğu da işin teorisini kurmakla ilgilenmezler. İmer Özer, çok nadir rastlanan üçüncü bir gruptan. Yaparak öğrenmiş. Öğrendikçe başarmış. Sonra da başarısının teorisini kurmuş. Hepsini de çok genç bir yaşa sığdırmış. Onun T.U.H.A.F adını verdiği metodoloji, benim otuz beş senede keşfettiğim doğruların samimi bir dille ele alınmış özeti gibi. Şapka çıkarırım.”

İmer Özer Hakkında

M. İmer Özer bir kimya mühendisi. Pazarlama dalında da yüksek lisans sahibi. 2004 yılında ürün yöneticisi olarak katıldığı Koruma Temizlik A.Ş.’nin 2008’den bu yana Genel Müdürlüğü görevini sürdürüyor. Özer, Türkiye’de perakende ve hızlı tüketim ürünleri alanının etkili kuruluşu PLAT Özel Markalı Ürünler Sanayicileri ve Tedarikçileri Derneği’nin Yönetim Kurulu Başkanı, İKMİB İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçılar Birliği Başkan Yardımcısı, GEBKİM Eğitim, Araştırma ve Sağlık Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi…

İmer Özer T.U.H.A.F. Marka Yönetimi
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
3 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
4 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
5 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Güncel Haberler
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Taylor Swift’in başı AI ile dertte!
Haberler
Taylor Swift’in başı AI ile dertte!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
İzlenebilir bir platformdan, yaşanabilir bir deneyime: Netflix House açılıyor!
Haberler
İzlenebilir bir platformdan, yaşanabilir bir deneyime: Netflix House açılıyor!
Nafizcan Önder
2 Eylül 2025
L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
Haberler
L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
Marketing Türkiye
3 hafta önce
“Just Do It”in evrimi: 2025’te cevap değil, soru zamanı!
Haberler
“Just Do It”in evrimi: 2025’te cevap değil, soru zamanı!
Nafizcan Önder
9 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.