25 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
PayU, global ürün stratejisini PayU Türkiye'ye emanet etti
Haberler

PayU, global ürün stratejisini PayU Türkiye’ye emanet etti

Marketing Türkiye
21 Mart 2018
1 dk okuma

PayU Türkiye CEO’su Emre Güzer bundan sonra görevine global ürün stratejisinin yönetimini de ekleyerek devam edecek.  Bu gelişmeyle birlikte Güzer, PayU’nun 4 kıtadaki hedeflerine ulaşmasını sağlayacak global ve lokal ürün stratejilerinin belirlenmesinin sorumluluğunu üstlendi. 

PayU Türkiye, başarılı performansıyla globalde de dikkatleri üzerine çekiyor. PayU, Global Ürün Stratejisi Başkanlığı görevini PayU Türkiye CEO’su Emre Güzer’e emanet etti. Bu gelişme dâhilinde Güzer; PayU’nun EMEA ve LATAM (Latin Amerika) bölgelerindeki hedeflerine ulaşmasını ve pazar payını artırmasını sağlayacak global ve lokal ürün stratejilerinin belirlenmesinin yanı sıra artan rekabet ortamında lokal ödeme araçları ve farklı partilerle işbirliklerinin dengeli bir yapıya kavuşturulması ile lokalde başarı gösteren ürünlerin globale yayılmasının sağlanması gibi görevlerin sorumluluğunu üstlendi.

Emre Güzer kimdir?

1980 yılında İstanbul’da doğan Y. Emre GÜZER, çalışma hayatına 2001’de Pamukbank’ta başladı. Yönetim Bilişim Sistemleri üzerine yüksek lisans yapan Güzer, 2002 ve 2004 yılları arasında Assist Line A.Ş.’de Boyner Back-Up kartın doğuş sürecinde yer aldı. 2004’te Garanti Bankası bünyesinde profesyonel anlamda e-ticaretle tanışan Güzer, sonrasında Hedef Alliance Holding’te B2B platformu ve CRM altyapılarının kurulumu ve müşteri ile temas noktalarının iyileştirilmesi ile ilgili çalışmaları yürüttü. 2007 yılında katıldığı Teknoloji Holding bünyesinde dünyada satın alma fonksiyonunu kendi üzerinde barındırabilen “ilk ve tek” fiyat karşılaştırma sitesi projesinin “İş Geliştirme” tarafında yer aldı. Bu zaman zarfında yapay sinir ağları ile ürün/kategori eşleştirilebilmesi amacı ile TÜBİTAK ve TTGV’nin desteklediği “E-ticarette yapay zekaya dayalı güvenli veri tabanı entegrasyonu” projesinde aktif rol aldı.

2011 Eylül itibarıyla PayU Türkiye CEO’su olarak atanan Güzer, Eylül 2015’te kurucuları arasında yer aldığı Ödeme ve Elektronik Para Derneği’nin (ÖDED) yönetim kurulunda hâlen görev yapıyor. Güzer aynı zamanda Ekim 2016’dan bu yana TOBB E-Ticaret Meclisi’nin yönetim kurulu üyeleri arasında yer alıyor.

1 Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
2 2025 şehir hayatının "en"leri belli oldu!
2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu!
3 Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
4 Miu Miu'dan 25 bin liralık UNO destesi!
Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi!
5 Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor...
Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor…
Güncel Haberler
The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
Şirketlerin yüzde 78’i 2026'da tek ücret artışı planlıyor
Şirketlerin yüzde 78’i 2026’da tek ücret artışı planlıyor
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
Haberler
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
Marketing Türkiye
11 saat önce
Ad Net Zero Türkiye, "Sürdürülebilir Reklam Prodüksiyonu Yeşil Setler Rehberi"ni tanıttı
Haberler
Ad Net Zero Türkiye, “Sürdürülebilir Reklam Prodüksiyonu Yeşil Setler Rehberi”ni tanıttı
Sena Tufan
7 Ekim 2025
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Haberler
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Mango, siber saldırıyı doğruladı: Müşteri verileri tehlikede!
Haberler
Mango, siber saldırıyı doğruladı: Müşteri verileri tehlikede!
Nafizcan Önder
16 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.