9 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Paşabahçe 77 yıllık logosunu yeniledi

Marketing Türkiye
5 Eylül 2012
2 dk okuma

 

Global bir üretici ve satıcı olarak dünya genelinde sayısız pazarda önde gelen oyuncular arasında yer alan Paşabahçe, bünyesinde bulunan alt markalarını ve bu markaların birbirleriyle olan ilişkilerini yeniden yapılandırırken, 77 yıllık logosunu da yeniledi. Paşabahçe markasının günümüz koşullarına adapte edilmesi hedefiyle gerçekleştirilen yeni logo çalışmasıyla, marka kimliği bugünün görsel gereksinimlerine göre yeniden düzenlendi. Paşabahçe’nin yeni logosunda öne çıkan unsurlardan olan damlalardan biri, camın doğallığını ve doğaya zarar vermeden sonsuz kere dönüştürülebilmesini vurgulayan bir su damlasını, diğer damla ise camın şekillendirilmeden önceki akışkan halini stilize ediyor. Amblemin oval formu, Paşabahçe’nin bir önceki logosundan günümüze taşınan bir unsur olurken, ortada yer alan beyaz bölüm Paşabahçe’nin ‘P’sini simgeliyor. Türkiye’de ısıya dayanıklı kaplar için jenerik isim haline gelen; mutfaklarda sağlık ve lezzeti tek bir ürünle birleştirebilen yegâne marka olan Borcam da, Paşabahçe’nin marka yapılandırma projesi kapsamında logosunu yeniledi. Borcam, bundan sonra yenilikçiliği çağrıştıran, modernize edilmiş yeni logosuyla mutfaklardaki yerini alacak. Marka mimarisini ve markalarının birbiriyle olan ilişkilerini yeniden konumlandıran Paşabahçe, ikram sektörüne özel olarak üretilen ve ambalajlanan ürünlerini ‘Paşabahçe Professional’ altında toplarken, porselen ürünlerinde kullanmakta olduğu ‘Paşabahçe Porcelain’ markasını korudu. Renkli ve desenli ürünler, daha önce olduğu gibi yine ‘Paşabahçe Workshop’ markası altında kalırken, Paşabahçe’nin özel cam kompozisyonu kullanılarak el imalatı ve/veya makina üretimi yöntemleriyle şekillendirilen kristal ürünler ‘Paşabahçe Superior’ markası altında yer aldı. 
Şişecam Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Genel Müdür Prof. Dr. Ahmet Kırman, günümüzün görsel dünyası ve teknolojinin getirdiği yeni logo kullanım alanlarının, köklü markaların logolarını güncelleme ihtiyaçlarını da beraberinde getirdiğini belirtti. Kırman, “Paşabahçe logosu da bu gerekliliğe cevap verebilecek bir şekilde, geçmişinden kopmadan güncellendi. 77 yıldır akıllara kazınmış olan Paşabahçe logosu aslına uygun kalınarak revize edildi” dedi. Paşabahçe’nin yürüttüğü marka geliştirme çalışmalarıyla 77 yıllık geçmişinden taşıdığı mirası daha da güçlü ve güvenli bir biçimde geleceğe taşıyacağını belirten Kırman, dünyanın en büyük üç cam üreticisinden biri olmalarını sağlayan değerleri koruyarak, günümüzün ve geleceğin gereksinimlerine uygun revizyonlarla, her geçen gün büyüyerek Türkiye’nin gurur veren markası olmayı sürdüreceklerini söyledi. Ahmet Kırman, “Güncellenmiş logomuz 77 yıllık mirasımızla gelecek bakışımızı buluşturuyor” dedi. 

 

1 Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
2 Temmuz ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Temmuz ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 American Eagle, kriz yaratan Sydney Sweeney kampanyasına yönelik ilk kez açıklama yaptı!
American Eagle, kriz yaratan Sydney Sweeney kampanyasına yönelik ilk kez açıklama yaptı!
4 Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
5 Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem...
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem…
Güncel Haberler
Kurumsal etik alarm veriyor: En çok bildirilen sorun "ayrımcılık"
Kurumsal etik alarm veriyor: En çok bildirilen sorun “ayrımcılık”
Fiziksel mağazaları nasıl bir gelecek bekliyor?
Fiziksel mağazaları nasıl bir gelecek bekliyor?
Markalar dijital yorgunluğu "Moodscrolling" ile yenecek!
Markalar dijital yorgunluğu “Moodscrolling” ile yenecek!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türk spor medyasının unutulmaz sesi Sabri Ugan hayatını kaybetti
Haberler
Türk spor medyasının unutulmaz sesi Sabri Ugan hayatını kaybetti
Nafizcan Önder
30 Haziran 2025
Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
Haberler
Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Evcil hayvanlar için açılan kapılar, iş dünyasında bambaşka bir dönüşümü beraberinde getiriyor
Haberler
Evcil hayvanlar için açılan kapılar, iş dünyasında bambaşka bir dönüşümü beraberinde getiriyor
Advertorial
27 Haziran 2025
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Haberler
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Sena Tufan
2 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.