13 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Paris Sorbonne Üniversitesi’nden Stratejik Marka & Pazarlama İletişimi sertifika programı başlıyor!
Haberler

Paris Sorbonne Üniversitesi’nden Stratejik Marka & Pazarlama İletişimi sertifika programı başlıyor!

Marketing Türkiye
8 Mart 2021
3 dk okuma

BMI Business School ve IAE Paris Sorbonne Business School iş birliği düzenlenen ve sektörden yoğun ilgi gören “Stratejik Marka & Pazarlama İletişimi Sertifika Programı” yeni dönemi tarihi belli oldu. Pazarlama, marka yönetimi, kurumsal iletişim gibi alanlarda en az 5 yıl deneyim sahibi iş dünyası profesyonellerini, günümüz iletişim stratejileri konusunda yetkin ve stratejik kararlara yön verebilen orta ve üst düzey yöneticiler olarak geliştirmeyi hedefleyen eğitim programı, yeni dönemini Mart 2021’de Online olarak gerçekleştirecek.

Program hakkında detaylı bilgi için linki ziyaret edebilirsiniz

Dijital dünyada değişen rekabet koşulları, kurumların ve markaların pazarlama anlayışlarını ve tüketici ile iletişim stillerini geliştirmelerini zorunlu kılmış durumda. Günümüz iş dünyasında, markaların tüketiciyle kurduğu iletişimin başarısı ve yarattığı algı, yüksek rekabet içerisinde öne çıkmayı sağlayan tek etmen gibi gözüküyor. Bu nedenle de, kurum içerisinde, markanın iletişim stratejilerine yön veren iş dünyası profesyonellerinin önemi ve etkisi giderek artıyor, sorumluluk alanları genişliyor. Güncel trendlere hakim, pazarı yakından takip eden ve stratejik bakış açısına sahip pazarlama yöneticilerine giderek daha fazla ihtiyaç duyuluyor.

Stratejik marka iletişimi alanında, ülkemizde, global örnekleri ve güncel trendleri takip eden, uygulamaya yönelik bir eğitim programına ihtiyaç duyulduğunu tespit eden BMI Business School, marka yaratmak konusunda öncü ülkeler arasında yer alan Fransa’nın en önemli üniversitesi Paris Sorbonne ile iş birliği kurarak, uluslararası bir sertifika programı başlattı. “Stratejik Pazarlama & Marka İletişimi Sertifika Programı” BMI ve IAE Paris Sorbonne Business School işbirliğinde, ikinci dönemini Mart 2021’de online olarak gerçekleştiriyor. Marka İletişimi ve Yönetimi konusunda en güncel trendlerin inceleneceği, pazarlama yöneticileri arasında bilgi ve deneyim paylaşımı ortamı sunan eğitim, Paris Sorbonne Üniversitesi’nin akademisyen kadrosu ve Türkiye’nin lider markalarının yöneticilerinin katılımı ile gerçekleşecek.

Stratejik Marka & Pazarlama İletişimi Sertifika Programının amacı; pazarlama ve marka yönetimi alanında en güncel uygulamaları, yeni nesil yöntemleri ve iletişim stratejilerini, değişen tüketici davranışları, rekabet ortamı ve dijitalleşme sürecinin etkileri doğrultusunda inceleyerek, katılımcılarını güncel dünya trendlerine hakim ve stratejik vizyon sahibi pazarlama profesyonelleri olarak üst düzey yönetici koltuklarına hazırlamaktır.

Dijital dünyada marka yönetimi ve pazarlama iletişiminin temel stratejileri, yeni metotları ve güncel trendlerinin kapsama alındığı, toplam 6 gün sürecek olan bu online sertifika programında katılımcılar, stratejik pazarlama iletişimi ve marka yönetimi konularında kendilerini geliştirme ve güncelleme fırsatı yakalayacaklar.

Paris Sorbonne Üniversitesi’nden Stratejik Marka & Pazarlama İletişimi sertifika programı başlıyor!

Programın eğitmen kadrosunda; Dr. Geraldine Michel ( Paris Sorbonne University ), Dr. Valerie Zeitoun ( Paris Sorbonne University ), Alper Ergenekon ( Turkcell – CMO ), Zeynep Verda Duysak ( Yıldız Holding – CMO ), Munir Kundakçı ( Microsoft – CMO ), Nazım Erdoğan ( Sahibinden.com – CMO ), Zeynep Yalım Uzun ( Arçelik Group – CMO ), Özgür Süslü ( Tofaş – CMO ), Dr. Cüneyt Devrim (Havas İstanbul – CEO ), Yiğit Gülbaş ( Yapı Kredi – Bireysel Bankacılık Grup Direktörü ), Tarık Bayar ( Reckitt Benckiser – Marketing Director ) – de yer aldığı güçlü eğitmen kadrosunu detaylı incelemek için tıklayınız.

Online Dönemde – Eğitim programı, 8 Gün belirlenen saatlerde online seanslar olarak gerçekleştirilecek, eğitmen kadrosu tarafından yapılacak olan eğitim sunumlarının yanı sıra, güncel ve başarılı örnekler katılımcılarla birlikte incelenecek, soru-cevap ve tartışma kısımları ile interaktif sanal sınıf ortamı yaratılacak, ayrıca deneyim, bilgi paylaşımı ve networking seansları yapılacaktır.

Egitim programı, pazarlama, marka yönetimi, halkla ilişkiler, iletişim ve benzeri alanlarda deneyimli is dünyası profesyonellerini, strateji, dijital dünya ve pazarlama iletişimi alanlarında geliştirmek, güncellemek ve ilham vermek için tasarlanmıştır. Programa öncellikle ilgili alanlarda deneyim sahibi, kurumlarında orta – üst düzey yönetici olarak çalışan veya yönetici adayı olarak gösterilen is dünyası profesyonelleri kabul edilmektedir. Bununla birlikte, programa ilgili alanlarda kendilerini geliştirmek isteyen satış, teknoloji, finans gibi diğer departmanlardaki orta – üst düzey yöneticilerin, işletme sahipleri, yönetim kurulu üyeleri, genel müdürlerin, ve yönetim – pazarlama alanında danışmanlık / hizmet sunan is dünyası profesyonellerinin de katılımı kabul edilmektedir.

Programın sonunda katılımcılar IAE Paris Sorbonne Business School tarafından hazırlanan resmi “Strategic Brand & Marketing Communication” sertifikası ve BMI tarafından Executive Education sertifikası olmak üzere çift sertifikaya hak kazanacaklardır. Eğitim hakkında detaylı bilgi almak ve başvuru için TIKLAYIN.

BMI Executive Education sertifikası IAE Paris Sorbonne Business School iletişim stratejisi Paris Sorbonne Üniversitesi pazarlama stratejisi Strategic Brand & Marketing Communication Stratejik Marka & Pazarlama İletişimi Sertifika Programının stratejik marka iletişimi
1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
2 Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
3 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
4 Tüketicilere göre markalar "ambalajları kadar" çevreci!
Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!
5 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Güncel Haberler
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
C Level Club üyeleri "unutmaya istekli bir toplumun" belleğinde yolculuğa çıktı
C Level Club üyeleri “unutmaya istekli bir toplumun” belleğinde yolculuğa çıktı
"Borusan EnBW Şarj - 5" ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
“Borusan EnBW Şarj – 5” ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Haberler
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
İrem Alimoğlu
6 gün önce
Apple, iOS 26'yı duyurdu: İşte iPhone'lara gelecek yeni özellikler
Haberler
Apple, iOS 26’yı duyurdu: İşte iPhone’lara gelecek yeni özellikler
İrem Alimoğlu
3 gün önce
Instagram yeni özelliğini kullanıma sundu: "Blend"
Haberler
Instagram yeni özelliğini kullanıma sundu: “Blend”
İrem Alimoğlu
18 Nisan 2025
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Haberler
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
İrem Alimoğlu
5 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.