25 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
param
Haberler

Param, 2022 finansal sonuçlarını ve 2023 hedeflerini açıkladı

Marketing Türkiye
31 Ocak 2023
2 dk okuma

Param Kurucu ve CEO’su Emin Can Yılmaz, 31 Ocak’ta İstanbul Feriye’de medya mensuplarıyla bir araya gelerek Param’ın büyüme yolculuğunu, 2022 değerlendirmesini ve yeni dönem hedeflerini paylaştı.

Toplantının başında Param Grubu ile ilgili bilgiler veren Yılmaz, şimdiye kadar verdikleri emeğin meyvelerini 2022 yılında topladıklarını söyledi ve şu verileri paylaştı:

  • “İlklerin Fintek”i Param, 2022 yılını rekor büyüme oranlarıyla kapattı.
  • 63 bine yakın üye işyerinin kullandığı ParamPOS’un işlem hacmi 2022 yılında yüzde 175 oranında büyürken 37,4 milyar TL’ye ulaştı.
  • Param’ın kullanıcı sayısı 2022 yılında 5 milyona, kart sayısı 7 milyona, harcama tutarı 9,2 milyar TL’ye ulaştı.
  • Harcadıkça kazanan Param kullanıcıları, 2022 yılında toplam 29 milyon TL nakit iade avantajı elde etti.
  • Param, 217 milyon dolar değerleme üzerinden aldığı yatırımla Türkiye’deki en değerli fintek şirketi.
  • Herkes için her yerde hayatı finansal teknolojilerle kolaylaştırmak vizyonuyla yola çıkan Param, Türkiye’den Avrupa’ya açılarak gelirlerinin önemli bir kısmını yabancı para olarak elde etmeyi hedefliyor.
  • İnsan kaynağının yüzde 50’si kadınlardan oluşan Param, 662 olan çalışan sayısını 2023 yılında 1.000 kişiye çıkartmayı hedefliyor.

Yılmaz, aldıkları büyük yatırımı şu sözlerle değerlendirdi: “Yatırımcılarımızın bize olan güveni sonucunda sektörün aldığı en büyük değerleme ile yatırım aldık. Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) başta olmak üzere CEECAT Capital, Alpha Associates ve Revo Capital’in katıldığı ilk yatırım serimizi tamamladık. 217 milyon dolar değerleme üzerinden aldığı yatırımla Param, Türkiye’deki en değerli fintek şirketi. Bu gelişme, yenilikçi finansal deneyimler tasarlama yolunda motivasyonumuzu daha da artırdı.” 

“Net kârımızın yüzde 20’sini çalışanlarımızla paylaştık”

Param’ın insan kaynakları vizyonunu sürekli olarak geliştirdiğini dile getiren Emin Can Yılmaz, çalışanlarına verdikleri desteği şöyle anlattı: “Çalışanlarımızın mutluluğunu ve şirketimizle kurdukları bağlılık ilişkisini önemsiyoruz. Yılın sonunda aldığımız bir kararla, şirketimizin net kârının yüzde 20’sini oluşturan yaklaşık 15 milyon TL’yi çalışanlarımızla paylaştık. Param Ailesi’nin her bir üyesi bizim için değerli; onların katkısıyla büyüme yolculuğumuzu sürdüreceğiz.”

1 İş dünyasında haftanın atamaları (12-18 Temmuz)
İş dünyasında haftanın atamaları (12-18 Temmuz)
2 PayPal’dan sınırları aşan hamle: PayPal World
PayPal’dan sınırları aşan hamle: PayPal World
3 Eyvah, CEO basıldı!
Eyvah, CEO basıldı!
4 Perakendenin geleceğini şekillendirecek 6 mega trend...
Perakendenin geleceğini şekillendirecek 6 mega trend…
5 Instagram'ın "soru kutucuğu" özelliği WhatsApp'a geliyor
Instagram’ın “soru kutucuğu” özelliği WhatsApp’a geliyor
Güncel Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan hukuk dışı danışmanlığa geçit yok
Ticaret Bakanlığı’ndan hukuk dışı danışmanlığa geçit yok
Ticaret Bakanlığı'ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
Ticaret Bakanlığı’ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
Krispy Kreme x Crocs'tan "lezzetli" iş birliği: Donut tadında adımlar
Krispy Kreme x Crocs’tan “lezzetli” iş birliği: Donut tadında adımlar
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Mediazone’dan stratejik hamle: Mackolik’te payını yüzde 60’a çıkardı!
Haberler
Mediazone’dan stratejik hamle: Mackolik’te payını yüzde 60’a çıkardı!
Marketing Türkiye
4 gün önce
Apple isim değişikliğine gidiyor! Her sene değişecek...
Haberler
Apple isim değişikliğine gidiyor! Her sene değişecek…
İrem Alimoğlu
29 Mayıs 2025
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Haberler
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Ferruh Altun
25 Mayıs 2025
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Haberler
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Marketing Türkiye
7 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.