11 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pandemi öncesi ve sonrasında fayda odaklı marka nasıl olunur?
Haberler

Pandemi öncesi ve sonrasında fayda odaklı marka nasıl olunur?

Marketing Türkiye
29 Nisan 2020
1 dk okuma

Marketing Türkiye web sitesinden ve sosyal medya hesapları üzerinden canlı olarak yayınlanan Marketing Türkiye New Step’te 30 Nisan Perşembe günü Koç Holding Kurumsal Marka ve Sponsorluklar Koordinatörü Okyar Tuncel, Arçelik CMO’su Zeynep Yalım Uzun ve Arçelik Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi konuk olacak. Saat 14:00’da yayınlanacak olan programda pandemi öncesi ve sonrasında “Fayda odaklı marka olmak” konusu tartışmaya açılacak. Koç Holding ve Arçelik’in bu bağlamda hangi çalışmaları gerçekleştirdikleri konuşulacak.

Marketing Türkiye New Step serisi her şeyin an bazlı değiştiği bir dünyada değişen tüketici davranışlarını hem yakalamak ve hem de yanıtlamak bir ihtiyaç haline geldi. Marketing Türkiye New Step artık Next Step’in bittiği, New Step’in başladığı günümüzde yepyeni konulara değinecek. Her hafta farklı konu ve alanının önde gelen konuklarıyla Marketing Türkiye web sitesi ve sosyal medya hesaplarından katılımcılarla bir araya gelecek olan Marketing Türkiye New Step dijital dönüşümden yapay zekaya, medya sektöründen e-ticarete kadar pek çok konuda vizyon yaratan oturumlara ev sahipliği yapacak.

Marketing Türkiye web sitesinden ve sosyal medya hesapları üzerinden canlı olarak yayınlanan Marketing Türkiye New Step’e 30 Nisan Perşembe günü Koç Holding Kurumsal Marka ve Sponsorluklar Koordinatörü Okyar Tuncel, Arçelik CMO’su Zeynep Yalım Uzun ve Arçelik Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi konuk olacak. Saat 14:00’da yayınlanacak programda Saat 14:00’da yayınlanacak olan programda Pandemi öncesi ve sonrasında “Fayda odaklı marka olmak” konusu tartışmaya açılacak. Koç Holding ve Arçelik’in bu bağlamda hangi çalışmaları gerçekleştirdikleri konuşulacak.

 

1 "Deterjan Pazarı" saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
“Deterjan Pazarı” saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
2 bim
85 milyonun aklında tek bir soru: BİM’e gerçekten psikolog gelecek mi?
3 getir (1)
Getir, fiziki market işine giriyor
4 sosyal medya
Sosyal medyanın en başarılı markaları belli oldu!
5 İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google'da öne mi çıktılar?
İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google’da öne mi çıktılar?
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
iltifat
İş arkadaşınıza iltifat ederken bir kez daha düşünün: Kadınlar klişeleri cinsiyetçi buluyor
90. yılını kutlayan Lego'nun en iyi 3 reklamı
90. yaşını kutlayan Lego’nun en iyi 3 reklamı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Epidemic Sound'dan Meta'ya milyon dolarlık dava
Haberler
Müzik hırsızlığıyla suçlanıyor: Epidemic Sound’dan Meta’ya 142 milyon dolarlık dava
Gizem Yıldız
2 hafta önce
"Deterjan Pazarı" saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
Haberler
“Deterjan Pazarı” saadet zinciri çöktü, binlerce kişi mağdur oldu!
Nafizcan Önder
7 saat önce
Enflasyon, inovasyon sürecini nasıl etkiliyor?
Haberler
Enflasyon, inovasyon sürecini nasıl etkiliyor?
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Her üç kadından biri artık gerçek saç rengini bilmiyor
Haberler
Her üç kadından biri doğal saç renginin ne olduğunu hatırlamıyor
Gizem Yıldız
17 Haziran 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.