OptimumBrand Worldcom’un yeni ortağı oldu
Pazarlama iletişimi şirketi OptimumBrand, dünyanın en büyük bağımsız halkla ilişkiler ağı Worldcom PR Group bünyesine katıldı.
Altı kıtada faaliyet gösteren ve 132 uluslararası PR ajansının bilgi ve uzmanlığını bir araya getiren Worldcom, Hong Kong’ta düzenlediği küresel konferansta, Türkiye’nin önde gelen iletişim danışmanlığı şirketlerinden OptimumBrand’i, ortakları arasına kattığını duyurdu.
Bağımsız kuruluşlara özgü esneklik ve müşteri odaklılığını koruyarak, ulusal ve uluslararası müşterilere hizmet veren Worldcom PR Group’un Genel Koordinatörü Todd Lynch, “Dünyanın en iyi bağımsız ajanslarıyla çalışıyoruz. Endüstrimize imza atmanın ötesinde, sektörün gelecek yıllarda nereye gideceğini belirleyecek uzmanlık ve becerilere sahip yeni bir ortağımız daha oldu.” dedi.
Hong Kong’da Türkiye hakkında yaptığı sunumla övgü toplayan OptimumBrand Genel Müdürü Seyhan Ayel Girit ise, bu ortaklıkla Türk firmaların dünyaya açılmasını desteklemenin hedefleri arasında olduğunu söyledi ve sözlerine şöyle devam etti: “Dünyanın hemen her köşesindeki işinin ehli Worldcom ortaklarıyla birlikte yürütülen projeler ve düzenli fikir alışverişi bizim için çok kıymetli. Kuruluşumuzdan beri Amerika’dan Avrupa’ya ve hatta Avustralya’ya çok sayıda müşteriye hizmet verdik, bu ortaklık bunun sonucunda gerçekleşti. Worldcom’un bizi tercih etmesinden gurur duyuyoruz, bu Türkiye’ye verilen önemin de bir göstergesidir.”