1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Online ortamda cinsel zorbalığa karşı etkili kampanya...
Haberler

Online ortamda cinsel zorbalığa karşı etkili kampanya…

Marketing Türkiye
10 Mart 2017
2 dk okuma

Kanadalı Cossette Vancouver ajansı Children of the Street Society in Canada (Sokak Çocukları Topluluğu) için “Uncertain Terms” (Belirsiz Terimler) adında etkileyici bir kampanya hazırladı. Ergenlik dönemindeki gençlerin seks içerikli mesajlaşmalarını konu alan kampanyada online ortamda paylaşılan fotoğrafların ve fark edilmeden kabul edilen koşulların ileride sebep olabileceği sorunların altı çiziliyor.

foto1

“Neyi kabul ettiğine dikkat et” mesajı verilen kampanya için ilk hazırlanan afişte elektronik bir cihazın uyarı verdiğini görüyoruz: “Bu sistem çok daha fazla fotoğrafı göndermene yarayabilir ancak yapabilecekleri bundan çok daha fazlası…” ve ekliyor; “Bugün olmasa bile yarın bu fotoğraflar, ailenin ve arkadaşlarının karşısına çıkacak…”

foto2

İkinci afişte “Emin misin?” uyarısı karşımıza çıkıyor. “Bunu göndermek istediğine emin misin?”, “Alıcıya güvenebileceğinden emin misin?, “Ona, yüzünü daha kişisel ve uygunsuz fotoğraflarda kullanması için bir şeyler vermek istediğine emin misin?

foto3

Kampanyanın üçüncü afişinde ise fotoğraf paylaşırken ne kadar bilinçli olduğumuz soruluyor; “Ya biri fotoğraflarınıza erişim sağlarsa?”

Kaynak: Adweek

1 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
2 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
3 İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
4 Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
5 İnsanlar tüketici olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
İnsanlar “tüketici” olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Brandverse Awards
Brandverse Awards’ta yılın en iyileri ödüllerine kavuştu
KFC Uçarak Kapında
KFC Türkiye, pilot Uygulaması “Uçarak Parkında” ile parklarda da lezzetseverlerin yanında!
Brandverse Awards metaverse
Brandverse Awards’un metaverse’te gerçekleşecek ödül törenine davetlisiniz…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Pepsi’nin yeni reklam yüzü Uraz Kaygılaroğlu oldu 
Haberler
Pepsi’nin yeni reklam yüzü Uraz Kaygılaroğlu oldu 
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Aşk mı nefret mi? Teknolojiyle ilişkiniz nasıl?
Haberler
Aşk mı nefret mi? Teknolojiyle ilişkiniz nasıl?
Nafizcan Önder
22 Mayıs 2022
Metaverse dünyasının oyun kurucusu Türkiye'ye geliyor!
Haberler
Metaverse dünyasının oyun kurucusu Türkiye’ye geliyor!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
İş dünyasında haftanın atamaları
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları
Nafizcan Önder
13 Mayıs 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.