Olips derin bir nefese odaklanıyor
Şeker markası Olips, yeni iletişim platformunun ilk reklam filmiyle herkese derin bir nefes aldırdı! Önümüzde yaşanacak daha elli tane pazartesi, kaçırılacak pek çok otobüs, tekrar tekrar yapılacak bir ton iş olmasına rağmen yapmamız gereken en önemli şeyin derin bir nefes alarak o ana odaklanmak olduğunu söyleyen Olips reklam filmi, elimizdeki fırsatların farkına varabilmemize yardımcı oluyor.
Ünlü müzisyen ve oyuncu Özkan Uğur’un sesiyle eşlik ettiği reklam filminde, alışılmış reklam filmleri tekniklerinin aksine “tipografik animasyon” tekniği kullanılıyor. İzleyici, Özkan Uğur’un seslendirdiği konuları ve kelimelerin animasyonlarını ekrandan takip ederken, bahsi geçen konular, tipografi ve grafiğin birbiriyle bütünleştiği görsellerle izleyicinin aklına kazınıyor. Reklam filminde kullanılan güven ses tonu, izleyenlerin Olips sayesinde alacakları derin bir nefesle, hayatlarının akışı içinde önemli olan anlara odaklanabilmelerini sağlıyor.
Reklam Filmi Künyesi
Reklamın başlığı: Olips Derin Bir Nefes Al
Reklamveren: Kraftfoods Türkiye
Reklamveren yetkilisi: Bahar Uçanlar, Tamer Karabay, Büşra Aktaş
Reklam ajansı: Manajans/JWT
Yaratıcı grup: Tevfik Şemsi Naipoğlu, Erhan Başaran, Tunçhan Kalkan
Stratejik planlama grubu: Hakan Demir, Pamir Gündüz
Güncel Haberler