Obaçay’dan “tam deminde” bir kampanya!
Obaçay, yeni kampanyası ile çay tiryakilerini buluşturuyor. Ülkemizde günde 250 milyon bardak çay tüketildiği tespitiyle yola çıkan Obaçay, çaya gönül veren 70 milyonu “Çay Tiryakileri Cemiyeti” adı altında birleştirdi. Tüketicilerin körpe çay yaprakları için tercih ettiği Obaçay’ın girişimiyle kurulan cemiyet, “Tiryakilerin en güzel demi” sloganıyla hareket ediyor. Türk tüketicisinin, çeşitli araştırmalarla da ispatlanan çay konusundaki özen ve hassasiyeti, bu sanal cemiyet çatısı altında toplanarak, yeni kampanyanın ana fikrini oluşturdu. Ünlü sanatçı Emel Sayın’ın da bir çaysever olarak cemiyete katılmasıyla Obaçay, “tam deminde” bir kampanya ile tiryakilerinin karşısına çıktı.
Emel Sayın’ın kampanya kapsamında kendisi ile özdeşleşen Mavi Boncuk şarkısını yeniden yorumladığı reklam filmlerinin çekimleri, dört gün sürdü. Beylerbeyi’nden Şile’ye, Fenerbahçe ve Moda’dan Emirgan’a kadar 10 ayrı mekanda gerçekleşen çekimler, Emel Sayın’ın sıcak ve samimi oyunculuğu ile renklendi. Çekimlerde 15 kişilik ana oyuncu kadrosunun yanı sıra 200 kişilik bir ekip görev aldı. 60 kişilik set ekibinin, 25 günlük hazırlık süreci ile şekillenen ve çekimler boyunca yüzlerce bardak Obaçay’ın tüketildiği kampanyanın yönetmenliğini Levent Onan, görüntü yönetmenliğini ise Peter Steuger yaptı.
Güncel Haberler