12 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Nike’dan Türkiye’ye özel “Just Do It” kampanyası

Marketing Türkiye
18 Eylül 2013
1 dk okuma

Yapılan araştırmalar Türkiye’de gençlerin spora aktif katılımının çok düşük olduğunu ortaya koyuyor. Genelde televizyon, bilgisayar başında veya stadyumlarda izleyici olan gençleri harekete geçirmek ve sporun eğlenceli yanını göstermek adına geliştirilen Türkiye “Just Do It” online filminde Didier Drogba, Burak Yılmaz, Gamze Bulut, Naz Aydemir, Engin Atsür, Birsel Vardarlı, Gökhan Saki ve Enes Ünal gibi ünlü sporcuların yanı sıra spor spikeri Roksan Kunter ve amatör sporcular da yer alıyor. Just Do It kampanyası dahilinde Nike Türkiye’nin sosyal ağları aracılığıyla katılımcıları hareket etmeye teşvik eden spor etkinlikleri ve “Just Do It” görevleri düzenlenecek.

Aktivitelere #Hareketet ve #Justdoit hashtag’leriyle katılanlar, İstanbul’a özel “Just Do It” görevlerine davet edilme, Nike ürünlerine ve Nike sporcuları tarafından yaratılan imzalı, limitli sayıdaki posterlere sahip olma şansı yakalayacak. Proje ve katılım koşullarıyla ilgili detaylı bilgiye Nike.com/hareketet üzerinden ulaşılabiliyor.
Konuyla ilgili görüşlerini ifade eden Nike Türkiye Marka Pazarlama Direktörü Murat Gün, “Hareket etmenin ve spor yapmanın heyecanını herkes yaşamalı. Bu keyif sadece profesyonel sporculara özgü bir ayrıcalık değildir. Kampanyamız ile sporun eğlenceli yönlerini öne çıkartarak insanlara sporun her anlamda kazandırdıklarını ve hareket ettikçe nasıl müthiş şeyler yaratabileceklerini göstermeyi hedefledik.” şeklinde konuştu.

Kampanyayla ilgili konuşan ünlü futbolcu Didier Drogba, “Nike’ın Just Do It kampanyası gençleri hareket etmeye ve aktif olmaya teşvik ediyor. Sporun her biçimi size enerji verir ve kişisel olarak gelişiminize yardımcı olur. Zaman zaman başarısızlığa uğrayabilirsiniz, ancak bunu bilmek sizi başarıya ulaşmak için mümkün olan herşeyi yapmaya motive eder.” dedi.

Voleybolcu Naz Aydemir konuyla ilgili olarak “Çekimlerde yaptığım egzersizler oldukça yoğundu ancak çok zevk aldım ve hoşuma gitti. Yeni sporları keşfetmeyi seviyorum, sporun her türü bana yaşama sevinci veriyor.” dedi.

 

{youtube}OV4TjIYVyuY|450|280{/youtube}

1 AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
2 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
3 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
4 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
5 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
Güncel Haberler
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
TIME dergisi, "yapay zekanın mimarları"nı yılın kişisi seçti
TIME dergisi, “yapay zekanın mimarları”nı yılın kişisi seçti
The TECH Summit'te öne çıkan 7 mega trend!
The TECH Summit’te öne çıkan 7 mega trend!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı...
Haberler
AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
2 gün önce
Dua Lipa’dan güzellik dünyasına güçlü bir adım: DUA x Augustinus Bader
Haberler
Dua Lipa’dan güzellik dünyasına güçlü bir adım: DUA x Augustinus Bader
İrem Alimoğlu
4 Kasım 2025
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
6 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.