9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Nike, “Just Do It” sloganını yeni kampanyasıyla yeniden tanımlıyor

Marketing Türkiye
22 Ağustos 2013
1 dk okuma

Nike, “Possibilities” / “Her Şey Mümkün” isimli yeni kampanyasıyla, 25. yılını yaşayan ‘Just Do It’ sloganını, kişilere ilham vermenin ötesine taşıyor ve Nike+ dijital ekosistemi aracılığıyla izleyicilere gerçek sporcuların mücadelesine katılma imkanı tanıyor. Nike’ın yeni kampanyası Her Şey Mümkünün reklam filmi, “Eğer 1 km. koşabiliyorsan yarışta koş, maratonda koş, bir film yıldızından daha hızlı koş.” cümlesiyle başlıyor. Karakterlerine ve seyirciye meydan okuyan farklı zorluklar ve senaryoların ortaya çıktığı reklam filmi, seyirciyi sınırlarını zorlamaya teşvik ediyor. Filmde NBA’in “En değerli oyuncusu” unvanını taşıyan LeBron James, dünyanın 1 numaralı tenis ikonu Serena Williams, FC Barcelona ve İspanya Milli Takımı oyuncusu Gerard Pique ve boksun ünlü yeteneği Andre Ward oynuyor. Aktör Bradley Cooper’ın anlatıcı,  aktör Chris Pine’ın misafir oyuncu olarak yer aldığı reklam filminin yönetmenliğini Nicolai Fuglsig üstleniyor.
 
Nike’ın Global Pazarlama Müdürü Davide Grasso, “İnsanlara 25 yıldır “Just Do It” diyerek ilham veriyoruz. “Her Şey Mümkün” ile bu konsepti bambaşka bir noktaya taşıyarak insanlara hedef koymak ve kendi atletik potansiyelleri hakkında düşünmek için yeni yollar gösteriyor; bu hedefleri ürün, hizmet ve ilham vererek gerçekleştirmelerine yardım ediyoruz.” dedi. “Just Do It” kampanyasının 25. yıldönümü kapsamında hayata geçirilen reklam filmi “Her Şey Mümkün”; Nike+ aracılığıyla herkese kişisel başarılarında ilham vermeyi amaçlıyor. İzleyiciler Nike+ Running ve NikeFuel uygulamalarının sunduğu görevlerle “Her Şey Mümkün” konseptini kendileri keşfedebiliyor. Nike+ Running uygulamasında yer alan bu görevler, koşuculara mesafe hedefi koyma, Nike+ arkadaşlarını davet etme ve onlarla yarışarak sanal bitiş çizgisini geçme imkanı sunuyor. Kullanıcılar mücadelenin adını, zaman periyodunu ve katılımcıları belirleyebiliyor. Ayrıca yeni chat özelliği sayesinde birbirini cesaretlendirebiliyor ve birbirleriyle daha iyi performans için ipuçlarını paylaşabiliyor. Koşucular motivasyonlarını, canlı skor tahtasını kontrol ederek gelişimlerini ve arkadaşları arasında kaçıncı sırada olduklarını takip edebiliyor. 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan - 2 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan – 2 Mayıs)
3 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
4 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
5 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Güncel Haberler
EspressoLab, boykot çağrısı yapanlara dava açmaya başladı
EspressoLab, boykot çağrısı yapanlara dava açmaya başladı
Teknosa'nın plastik poşetleri kartona, karton poşetleri ormana dönüşüyor!
Teknosa’nın plastik poşetleri kartona, karton poşetleri ormana dönüşüyor!
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

En etkili medya kullanımları Brandverse Awards’un Medya Bölümü'nde yarışacak!
Haberler
En etkili medya kullanımları Brandverse Awards’un Medya Bölümü’nde yarışacak!
Sena Tufan
16 Mart 2025
Sadece "evden" olmuyor...
Haberler
Sadece “evden” olmuyor…
Ali SAYDAM
9 Mart 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Mart)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Mart)
Nafizcan Önder
14 Mart 2025
YouTube’da seyahat zamanı: Zirvedeki "gezginler" belli oldu!
Haberler
YouTube’da seyahat zamanı: Zirvedeki “gezginler” belli oldu!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.