New York Times, sanal gerçeklik ajansı Fake Love’ı satın aldı

ABD’nin köklü basın kuruluşlarından olan The New York Times gazetesi, son yıllarda sanal gerçeklik alanında yaptığı yatırımlara bir yenisi daha ekledi. New York Times bu alanda “Fake Love” adındaki bir sanal gerçeklik ajansını satın aldı.

The New York Times’ın ek reklam ajansı hizmeti sunarak gelirlerini arttırma yönelik olarak gerçekleştirdiği çalışmanın, henüz VR ile günlük gazete bütünleşmesini sağlamayacağı ifade ediliyor.

The New York Times, daha önceki süreçte Weinstein Company filmi “Carol”ın özel sanal gerçeklik destekli reklamı için de Fake Love ile birlikte çalışmıştı. Google, Universal, Intel ve Youtube gibi birçok marka ile çalışma yürüten Fake Love, bundan sonra çalışmalarını NY Times çatısı altında devam edecek

İLGİLİ HABERLER