9 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Neutrogena ünlü blogger’ı hayranlarıyla buluşturuyor

Marketing Türkiye
28 Kasım 2013
1 dk okuma

Dermatologların önerdiği bakım ürünleriyle sektörünün lider markası Neutrogena, sivilce ve siyah noktaları ilk günden itibaren gözle görülür şekilde azaltan VisiblyClear Serisi’ni sosyal medya üzerinden tüketicileri ile buluşturuyor.

Cilt bakımında “İşini Şansa Bırakmayanların Tercihi”NeutrogenaVisiblyClear Serisi, sosyal paylaşım sitesi Facebook üzerinde yayınladığı Turuncu Koltuk projesiyle 3 ünlü blogger ve Twitter fenomenini hayranlarıyla biraraya getirecek. Moda, seyahat ve ilişkiler hakkında işin şansa bırakmayanların takip ettiği blogger ve fenomenler 3 ay boyunca her hafta hayranlarından gelen sorulardan 20 tanesini seçerek cevaplayacaklar.

Projenin ilk aşamasında, 1 aylık sure boyuncaTürkiye’nin en çok takip edilen moda bloggerlarındanBuse Terim Turuncu Koltuk’ta yer alacak. Terim, hayranlarına stil ipuçları, sezon trendleri ve bakım önerileri vererek moda hakkında merak edilenleri anlatacak.

Turuncu Koltuk’un ikinci etabında yer alacak isim, Çizenbayan olarak da bilinen Elif Tanverdi. Twitter, Instagram gibi popüler paylaşım sitelerinde binlerce takipçisi olan Çizenbayan, bu proje kapsamında hayranlarına seyahat önerileri verecek.

Neutrogena, projenin son etabında ise bir diğer Twitter fenomeni Yazargeçerim’i takipçileriyle buluşturacak. Twitter’da 100 binden fazla takipçisi olan Yazargeçerim, İlişkiler hakkında merak edilenleri cevaplayacak ve hayranlarına tecrübelerini aktaracak.

“Neutrogena® VisiblyClear® Serisi”, problemli ciltler için geliştirilmiş Siyah Nokta TemizleyiciTonik, 3’ü 1 arada Temizleme Jeli, Yağsız Temizleme Jeli, Hızlı Etkili Sivilce Jeli ile birlikte MicroClear® teknolojisine sahip ürünleri Siyah Nokta Temizleyici Peeling Jeli, Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli, 2’si 1 arada Maske + Temizleme Jeli ve Yağsız Nemlendirici’den oluşuyor.

Neutrogena’nın patentli Microclear teknolojisi, sivilceye neden olan fazla sebumun çözülmesine ve böylece sivilce oluşumunun hızla azalmasına neden oluyor. Sivilce ve siyah noktaları ilk günden itibaren gözle görülebilir şekilde azaltan Neutrogena® VisiblyClear® Serisi eczane, parfümeri ve zincir marketlerde tüketicisi ile buluşuyor.

1 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
2 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
3 YouTube'da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’da Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
4 Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
5 The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
Güncel Haberler
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek...
Gerety Awards 2026 jürisi açıklandı: Türkiye’yi Nilgün Burcu Özdemir temsil edecek…
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Damak’ın Türkiye’den Avrupa’ya uzanan yolculuğu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yerel basın eriyor: 13 yılda 349 gazete kapandı!
Haberler
Yerel basın eriyor: 13 yılda 349 gazete kapandı!
Nafizcan Önder
7 Ekim 2025
Türkiye’de her 2 kişiden 1’i ikinci el alışveriş yapıyor
Haberler
Türkiye’de her 2 kişiden 1’i ikinci el alışveriş yapıyor
Sena Tufan
2 hafta önce
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Haberler
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Ferruh Altun
12 Ekim 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (26 Eylül-2 Ekim)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (26 Eylül-2 Ekim)
Sena Tufan
2 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.