Netaş dijital ajansını seçti Krombera, müşteri portföyüne Netaş’ı ekledi.Türkiye’nin dijital dönüşüm firmalarından Netaş; dijital iletişim çalışmalarını Krombera’ya emanet etti.Krombera’nın müşterileri arasında Akbank, Arby’s, Bahçeşehir Koleji, Bisse, Burger King, Colin’s, Fakir ve SunExpress bulunuyor. 1 CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi… 2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor 3 YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları… 4 Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor 5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?Güncel Haberler Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı Çalışma hayatının yeni trendleri… Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE