20 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Nesquik, çocuklara geleceği sevdirmek için kolları sıvadı
Haberler

Nesquik, çocuklara geleceği sevdirmek için kolları sıvadı

Nafizcan Önder
21 Aralık 2021
3 dk okuma

Nesquik çocuklara gezegeni ve yarınları sevdirmek için harekete geçti. Marka, geri dönüştürülmüş malzemelerden oyuncak üreten TOYİ ve paylaşılan değerler yaratma konusuna odaklanan Circular Mind platformu iş birliği ile “Geleceği Sevdirir” projesini geliştirdi. Proje kapsamında, ilkokul öğrencilerine, onların geri dönüşüm bilincini pekiştirecek ve ileri dönüşüm becerilerini geliştirecek eğlenceli oyun deneyimleri sunuluyor. İstanbul, İzmir ve Ankara’daki 10 okulda yaklaşık 1000 öğrenci ile pilot uygulamaları Aralık ayında başlayan Projede, çocukların sürdürülebilir bir gezegen ve gelecekleri için iyi tercihler yapmalarına ve yaratıcılıklarını geliştirmeye ilham vermek amaçlanıyor…

21. yüzyılın geri ve ileri dönüşüm becerileri

Çocuklar için daha sürdürülebilir ve iyi bir dünyaya katkıda bulunmayı eğlenceli hale getiren projede öğrenciler “Mucitler Atölyeleri”ne katılım sağlıyor. Çocukların fikirlerini paylaştıran ve karşılıklı bir öğrenme ortamı yaratan atölyeler, miniklerin sürdürülebilirlik gibi küresel ölçekteki konuların çözümünde aktif rol alabileceklerini hissetmeleri için özel olarak hazırlandı.

İleri dönüşüm ile seçim yapma özgürlükleri ve yaratıcılıklarını kullanan mucit çocuklar, gezegen için sürdürülebilirlik alanında kendi kararlarını alıyor, problemleri çözüyor ve buldukları çözümleri paylaşıyor. Proje, 21. yüzyılın gereken geri ve ileri dönüşüm becerilerinin kazanılmasını destekliyor.

Öğrenciler atölyelerde sürdürülebilir yaşama yönelik kendilerine özgü çözümleri için atık hale gelmiş Nesquik kutuları ve yumurta paketleri, su şişesi, havlu kağıdı rulosu, dal, kozalak gibi malzemeleri TOYİ Etkinlik Kitleri ile eğlenerek tasarımlarını oluşturuyor.

  • Nesquik, çocuklara geleceği sevdirmek için kolları sıvadı
  • Nesquik, çocuklara geleceği sevdirmek için kolları sıvadı
  • Nesquik, çocuklara geleceği sevdirmek için kolları sıvadı

Çocuklara sürdürülebilirlik bilinci kazandırılacak

Yaşanabilir bir gelecek için bugünden harekete geçmek gerektiğinin altını çizen Nestlé Türkiye Sütlü İçecekler İş Birimi Genel Müdürü Buse Aksu Özgen, çocuklarda sürdürülebilirlik bilincinin oluşması için imza attıkları “Geleceği Sevdirir” projesini şöyle anlattı; “Türkiye’nin en sevilen çocuk markalarından biri olmanın sorumluluğuyla çocukları gezegenimiz için iyi tercihler yapmak konusunda bilinçlendirmeyi ve onlara ilham vermeyi hedefliyoruz. Bu doğrultuda 2020 Parent’s Choice Altın Ödülü ile taçlandırılmış, sürdürülebilir oyun deneyimleri tasarlayan ve üreten TOYİ ile el ele verdik. Yapılan araştırmalar, ileri dönüşüm, atık ayrıştırma ve tüketmeden üretme kültürü gibi yeşil becerileri erken yaşta edinen çocukların, yaşamlarının ileriki dönemlerinde bunları alışkanlığa dönüştürmekte daha başarılı olduklarını gösteriyor. 35 yılı aşkın süredir Türkiye’de çocuklara sütü sevdirdiğimiz gibi yarınları da sevdireceğiz. ‘Geleceği Sevdirir’ projemiz ile ilkokul öğrencilerinin geri dönüşüm bilincini pekiştirecek, ileri dönüşüm becerilerini geliştirecek ve çocukların yaratıcılıklarını artıracak eğlenceli ve açık uçlu oyun deneyimleri tasarladık. Çocukların daha sürdürülebilir bir dünya için kararlar verebilmesine katkıda bulunmayı ve sürdürülebilir yaşam kültürünün yaygınlaştırılmasını amaçlıyoruz.”  

Çocukların ileri dönüşüm icatları projeye ilham olacak 

Geri dönüştürülmüş plastikten üretilen, doğa dostu TOYİ Oyun Kitlerinin Tasarımcısı ve Kurucu Ortağı Elif Atmaca Geleceği Sevdirir Projesinin çocukların önderliğini temel alan yapısını anlattı: “İklim krizinin etkilerini gündelik yaşantımızda hissetmeye başladığımız bu günlerde araştırmalar iklim krizinden en çok etkilenecek grupların çocuklar olduğuna işaret ediyor. Bugün iklim aktivistlerini incelediğinizde birçocuğunun çocuk gruplarından oluştuğunu görmeniz mümkün. Biz de Nesquik’le bir araya gelerek çocukların önderliğinde ve onların dönüştürücü gücünü temel alan Geleceği Sevdirir projesini başlattık. Bu projede çocukların ileri dönüşüm becerilerini geliştirerek etraflarında gördükleri sorunlara yaratıcılıklarını kullanarak kendi çözümlerini geliştirmelerini teşvik ediyoruz. Okullarda gerçekleştirdiğimiz mucit atölyelerinde bir yandan çocuklara gezegenimizin korunmasına yönelik ilham olurken bir yandan da çocuklardan öğreniyor, onların ileri dönüşüm çözümlerini ve icatlarını görünür hale getirmeyi amaçlıyoruz. Herkesi de çocukların yaratıcılıklarına güvenmeye ve onların 21. yüzyıl için geliştirdikleri çözümlerini dinlemeye davet ediyoruz.”

Circular Mind Geleceği Sevdirir Nesquik TOYİ
1 PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: "Cesur, sakin ve mevsimsiz"
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: “Cesur, sakin ve mevsimsiz”
2 Toplumsal cinsiyet eşitliği alarm veriyor: 2030 hedefleri tehlikede
Toplumsal cinsiyet eşitliği alarm veriyor: 2030 hedefleri tehlikede
3 Kafeler evlere taşınıyor!
Kafeler evlere taşınıyor!
4 Şirketlerde "gölge yapay zeka" kullanımı artıyor!
Şirketlerde “gölge yapay zeka” kullanımı artıyor!
5 Nestlé’nin 70 yaşındaki başkanı Paul Bulcke, skandal sonrası koltuğunu erken bırakıyor
Nestlé’nin 70 yaşındaki başkanı Paul Bulcke, skandal sonrası koltuğunu erken bırakıyor
Güncel Haberler
Türkiye, "çalışan mutluluğu" konusunda dünya ortalamasının "çok" gerisinde...
Türkiye, “çalışan mutluluğu” konusunda dünya ortalamasının “çok” gerisinde…
2025 e-posta pazarlama trendleri...
2025 e-posta pazarlama trendleri…
YouTube Rating Report Z Raporu: Reyting Şampiyonu Gazeteciler!
YouTube Rating Report Z Raporu: Reyting Şampiyonu Gazeteciler!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Fırından taze çıktı: Lahmacun Endeksi ile TÜFE yarışıyor...
Haberler
Fırından taze çıktı: Lahmacun Endeksi ile TÜFE yarışıyor…
İrem Alimoğlu
7 Ağustos 2025
Burger King’den ÇEVKO Vakfı iş birliğiyle geri dönüşüm adımı
Haberler
Burger King’den ÇEVKO Vakfı iş birliğiyle geri dönüşüm adımı
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Turkcell, TIME’ın “Dünyanın En İyi Şirketleri 2025” listesinde yer aldı
Haberler
Turkcell, TIME’ın “Dünyanın En İyi Şirketleri 2025” listesinde yer aldı
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Kariyerine dönmek isteyen kadınlara LEAD Network Türkiye ve YenidenBiz'den güçlü destek
Haberler
Kariyerine dönmek isteyen kadınlara LEAD Network Türkiye ve YenidenBiz’den güçlü destek
İrem Alimoğlu
8 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.