4 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Nesfit’ten meme sağlığı için “Kontrol Sende” çağrısı…
Haberler

Nesfit’ten meme sağlığı için “Kontrol Sende” çağrısı…

Marketing Türkiye
18 Eylül 2017
2 dk okuma

Nestlé Nesfit, Meme Kanseri Farkındalık Ayı kapsamında, Meme Sağlığı Derneği (MEMEDER) ile iş birliği yaparak bilinçlendirme çalışmalarına devam ediyor. Nesfit’in, “Kontrol Sende” kampanyası kapsamında ürettiği pembe kurdeleye destek paketlerinin satışından Memeder’e yapacağı bağış, 10 bin kadına ulaşacak. Tüketiciler satın alacakları her paketle bir kadının daha meme sağlığı konusunda bilinçlenmesine destek olacaklar.

Konu meme sağlığı olduğunda ufak dokunuşlarla büyük değişimler sağlamak mümkün. Kadınların kendi kendini düzenli kontrol etmesi ve yılda bir kez doktor kontrolü, meme sağlığı konusunda bilinçlenmeleri adına önemli bir değişim yaratıyor. Nesfit, “kontrol sende” diyerek seslendiği kadınlara, kendi kendilerine kontrollerini yapabileceklerini ve erken teşhise imkan tanıyan bu kontrolün ileride ortaya çıkabilecek sorunlar karşısında hayat kurtaracak kadar önemli olduğunu hatırlatıyor.

Her Nesfit paketiyle bir kadın daha meme sağlığı konusunda bilinçleniyor!
Kadınları güzel düşünmeye, güzel hareket etmeye ve güzel beslenmeye davet eden Nesfit, dünyada 8 Türkiye’de ise 4 yıldır meme kanserinde erken teşhisin önemine dikkat çekmek için çalışmalar yürütüyor. Nesfit, bu yıl “Kontrol Sende” kampanyasıyla birlikte satışa sunduğu pembe kurdeleye destek paketleriyle tüketiciler adına Memeder’e bağış yapıyor. Pembe kurdeleye destek paketlerinden elde edilecek gelirle Nesfit, Memeder’in meme sağlığını bilinçlendirme çalışmalarında, 10 bin kadına; erken tanı ve tedavi şansı verecek.

Türkiye’de her 9 kadından biri meme kanseri!
Kendini kadın sağlığına adamış olan Memeder’in Kurucusu ve Onursal Başkanı Prof. Dr. Vahit Özmen; Türkiye’de kanserle mücadele eden her 4 kadından birinin meme kanseri olduğuna ve hastalığın sıklığının son 20 yılda 2 kattan fazla artış gösterdiğine dikkat çekiyor. Özmen, buna karşın meme kanserinde erken tanı ve etkin tedavi ile başarılı olma şansının yüzde 100’e ulaştığının altını çiziyor. Prof. Dr. Vahit Özmen, günümüzde bu konudaki bilinçlendirme çalışmalarıyla erken teşhis imkanının arttığını, bu yıl 10. yılında olan Memeder’in de kurulduğu günden itibaren, kadınlara, meme sağlığını bilinçlendirme çalışmalarında etkin rol aldığını belirtiyor. Özmen ayrıca, bu yıl “Kamuya yararlı Dernek Statüsü” kazanan Memeder’in bugüne kadar yüzlerce kadına erken teşhis meme kanseri tanısıyla sağ kalım şansının artırılmasında önemli bir katkısı olduğunu da ifade ediyor.

Bu nedenle Nesfit, kadınlarda meme sağlığı konusunda davranış değişikliği yaratmak amacıyla Memeder ile her yıl daha fazla kadına ulaşmak için çalışmalarına devam ediyor.

1 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
2 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
3 Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
4 Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
5 İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Patronlar Dünyası artık yazılı basında da var!
Patronlar Dünyası artık yazılı basında da var!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Cannes Lions 2025'ten öne çıkanlar...
Haberler
Cannes Lions 2025’ten öne çıkanlar…
Sena Tufan
2 hafta önce
Türkiye'deki kadınların tercihi düz saç
Haberler
Türkiye’deki kadınların tercihi düz saç
Advertorial
29 Mayıs 2025
Hepsiburada ve Hepsipay markalarının ajans konkurları sonuçlandı
Haberler
Hepsiburada ve Hepsipay markalarının ajans konkurları sonuçlandı
Sena Tufan
6 Mayıs 2025
Warner Bros. Discovery, Max’in bu yaz “HBO Max”e dönüşeceğini duyurdu
Haberler
Warner Bros. Discovery, Max’in bu yaz “HBO Max”e dönüşeceğini duyurdu
Sena Tufan
20 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.