Nar Ajans, saha içi reklam takibine başladı
Interpress bünyesinde yer alan ve reklam takibi konusunda hizmet veren Nar Ajans, özel olarak geliştirdiği sistemle, tüm spor müsabakalarındaki saha içi reklamları takip etmeye başlayarak müşterilerinin hizmetine sundu.
Televizyonda yayınlanan Türkiye Süper Lig maçlarındaki saha içi reklam uygulamalarını isteyen markalar için detaylı bir şekilde raporlamaya başlayan Nar Ajans, maç sırasında yayınlanan reklamları tarih, saat ve süre bilgilerine göre sınıflandırılırken, takip edilen markanın saha içi reklamları da yayınlandığı başlangıç ve bitiş sürelerine göre ayırıyor. Raporda ayrıca, sabit pano, led, rulopan, 3D halı ve basın toplantısı gibi reklam türü tanımlamaları da raporda yer alıyor.
Güncel Haberler