“Naming House” marka isimlendirme ofisi kuruldu
Marka ismi bulmanın giderek zorlaştığı ve yaratıcılığın yeterli olmadığı günümüzde, tükenen sözlükler ve tescil başvurusunda bulunan markaların hızla çoğalması sonucu, “markalara isim bulma” tek başına ciddi bir iş haline geldi. Bu konudaki ihtiyacı gören Naming House, markalar için doğru isimler üretmek amacıyla faaliyete geçti. Markaya en doğru ismi bulmak ise ayrı bir uzmanlık gerektiriyor. Marka Stratejisti ve Marka İsimlendirme Uzmanı Duygu Phillips, markalara doğru ismi üretmek için hem isimlendirme tekniklerini bilmek hem de çeşitli yabancı dillere hakim olmak gerektiğini belirtti. Ayrıca dilbilim, anlambilim, şekilbilim, sesbilim alanlarında bilgi ve birikime sahip olmanın önemini vurgulayarak, pazarlama ve marka stratejileri konusunda da uzman olmak gerekiyor dedi. Phillips, başarılı marka isimlerinin stratejiye dayanan bir süreç sonrasında tasarlandığını da belirtti.