19 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar" A.L.F.A. Awards'ta ödüllendirilecek..
Haberler

“Müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar” A.L.F.A. Awards’ta ödüllendirilecek..

Marketing Türkiye
8 Mayıs 2016
2 dk okuma

Marketing Türkiye’nin 23 Mayıs Pazartesi günü SALT Galata’da gerçekleştireceği Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nin hemen ardından açıklanacak olan ve “Müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar”ın ödüllendirileceği A.L.F.A. (Actionable, Leader, Fast, Ambitious) Awards için geri sayım başladı.

Sikayetvar.com’da yer alan gerçek şikayetleri baz alan ve araştırma metodolojisi Method Research Company tarafından geliştirilen “A.L.F.A. Awards”ta 25 sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar ödüllendirilecek. Ödül törenine sayılı günler kala “A.L.F.A. Awards”ta ilk üçe girmeyi başaran markalar açıklandı… Dilerseniz ilk üçe giren markalara geçmeden önce A.L.F.A. Awards’ın temelini oluşturan “A.L.F.A. Endeksi”nin metodolojisine bir göz atalım…

Yarışmanın metodolojisi

A.L.F.A. Awards’ta, şikayetvar.com’a gelen şikayetlere yönelik olarak markaların gerçekleştirdiği şikayet yönetimleri temel alınıyor. Sikayetvar.com, şikayetçi müşterilere yönelik yılda 400 anket gerçekleştiriyor ve bu anketler Müşteri Deneyimi Endeksi’ni oluşturuyor. A.L.F.A. Awards’ta markalar Müşteri Deneyim Endeksi baz alınarak 200 puan üzerinden ölçümleniyor. İlk 100 puanda şikayet yönetimi ölçülüyor. Bu parametreyi İrtibat Hızı (yüzde 10), Şikayet Süreci (yüzde 25), Çözüm Hızı (yüzde 15), Sonuçtan Memnuniyet (yüzde 10) ve Teşekkür Oranı (yüzde 40) oluşturuyor. İkinci parametrede ise şikayeti yönettikten sonra müşteri algısının ne kadar değiştiği ölçümleniyor. Burada Memnuniyet (yüzde 30), Bağlılık (yüzde 40) ve Tavsiye Etme (yüzde 30) kriterleri değerlendirmeye alınıyor. Ardından bu iki parametrenin ortalaması alınarak markaların A.L.F.A. Awards’taki puanı ortaya konuyor.

İşte A.L.F.A Awards’ta ilk üçte yer alan markalar…

İlki geçtiğimiz yıl gerçekleştirilen A.L.F.A. Awards’ta bu sene 25 farklı sektörde 25 ödül dağıtılacak. Ayrıca tüm sektörler arasında en yüksek ortalamaya sahip marka ise “Büyük Ödül”ün sahibi olacak. Bugün itibariyle ilk üçte yer alan markaların açıklandığı A.L.F.A. Awards’ın birincileri 23 Mayıs Pazartesi günü SALT Galata’da gerçekleşecek olan Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nin hemen ardından yapılacak ödül töreniyle açıklanacak.

(Aşağıdaki sıralama herhangi bir dereceyi temsil etmemektedir. Markalar alfabetik olarak sıralanmıştır.)

Atıştırmalık: Eti Gıda, Torku (Konya Şeker), Ülker

Akaryakıt: BP, Opet, Shell

Ayakkabı: Deichmann, Divarese, Hotiç

Bankacılık: HSBC, ING Bank, TEB

Beyaz Eşya: Arçelik, Beko, Vestel

Departman Mağazacılık: Boyner, Tchibo, YKM

Dijital Platform: D-Smart, Teledünya, Türk Telekom

İçecek: Coca-Cola, Erikli Su, Pepsi

Elementer Sigorta: Aksigorta, Eureko Sigorta, Generali Sigorta

Hayat Emeklilik: Allianz Yaşam ve Emeklilik, Garanti Emeklilik, Metlife Emeklilik ve Hayat

Giyim: DeFacto, Koton, LCW

Hava Ulaşım: Anadolu Jet, Onur Hava Yolları, Sunexpress Havayolları

Isı Sistemleri – Kombi: Baymak, Bosch Isı Sistemleri, Vaillant

İletişim: Türk Telekom, Turkcell, Vodafone

İnternet Servis Sağlayıcılar: Superonline, TurkNet, Uydunet

Kargo: MNG Kargo, Sürat Kargo, UPS Türkiye

Katılım Bankacılığı: Albaraka Türk, Kuveyt Türk, Türkiye Finans

Mobilya: Modalife Mobilya, Mudo Concept, Tepe Home

Online Ticaret: 1v1y.com, Hizlial.com, Morhipo.com

Otomotiv Üst Segment: Audi, BMW, Mercedes

Otomotiv: Dacia, Renault, Seat

Tekno Market: Gold Teknoloji, Media Markt, Teknosa

Televizyon: Philips TV, Samsung, Vestel

Ulusal Zincir Market: Carrefour SA (Market), Migros, Kipa

Discount Marketler: A101, Bim, Şok

Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’ne hazır mısınız?

Şirketler için büyük rekabet avantajı yaratan, ürünün tasarımından satış sürecinin bitimine kadar bilimsel bir yaklaşımla yönetilmesi gereken deneyim tasarımının önemi her geçen gün artıyor. Bu gerçekten yola çıkan pazarlama sektörünün lider dergisi Marketing Türkiye, 23 Mayıs Pazartesi günü SALT Galata’da gerçekleştireceği Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’yle iş dünyasını gerçek hayatta “müşteri deneyimi” olgusu etrafında bir araya getirmeye hazırlanıyor.

Sponsorluk ve bilet satışı için:

Duygu Tanışan

[email protected] – 0212 211 11 12-123

Basın ve halkla ilişkiler için:

Hilal Dereli

[email protected] – 0536 379 29 94

 

1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
3 Marka danışmanı Turgay Adıyaman hayatını kaybetti
Marka danışmanı Turgay Adıyaman hayatını kaybetti
4 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
5 Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (13-19 Haziran)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (13-19 Haziran)
En iyiler Brandverse Awards'da Grand Prix'ye uzandı. İşte o kampanyalar...
En iyiler Brandverse Awards’da Grand Prix’ye uzandı. İşte o kampanyalar…
Cannes Lions'un üçüncü gününde Grand Prix'ler sahibini buldu
Cannes Lions’un üçüncü gününde Grand Prix’ler sahibini buldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Effie Europe Final Jürisinde Berkant Avcı’ya stratejik görev
Haberler
Effie Europe Final Jürisinde Berkant Avcı’ya stratejik görev
Nafizcan Önder
6 saat önce
CMO'lar ne söyler CFO'lar ne anlar?
Haberler
CMO’lar ne söyler CFO’lar ne anlar?
Nafizcan Önder
6 Nisan 2025
Akıllı ambalajlar tüketici deneyimini dönüştürüyor!
Haberler
Akıllı ambalajlar tüketici deneyimini dönüştürüyor!
Sena Tufan
27 Nisan 2025
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Haberler
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Marketing Türkiye
14 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.