28 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Mustafa Sandal tekrar ‘gaz’a bastı

Marketing Türkiye
2 Temmuz 2014
2 dk okuma

BP’nin marka yüzü Mustafa Sandal’ın rol aldığı BP Otogaz reklam kampanyası yayına girdi. Mustafa Sandal’ın “Araba” şarkısının reklam müziği olarak uyarlandığı yeni filmde Mustafa Sandal’ın rol arkadaşı pompacı oldu.

Yeni reklam kampanyasının tanıtıldığı basın toplantısında konuşan BP Türkiye Akaryakıt Pazarlama Müdürü Deniz Güloğlu, BP’nin otogazın güvenli ve ekonomik olduğunu, benzinli araçlara göre daha fazla tasarruf sağlaması nedeniyle de çevre korumaya katkı sağladığı belirterek, “Türkiye genelinde 400’e yakın istasyonumuzda otogaz hizmeti veriyoruz. Yeni otogaz kampanyamızda bu seneki odağımız olan pompacılar ile Mustafa Sandal otogaz mesajımızı anlatıyorlar. Mustafa’ sanki yıllar içinde şarkılarını yaparken BP’yi düşünmüş. Bu kez de otogaz kampanyamıza Mustafa’nın ünlü ‘Araba’ şarkısını uyarladık” dedi. 

Mustafa Sandal ile geçen yıl başlatılan işbirliğinin bu yıl farklı mecraları da kapsayacak şekilde devam ettiğini kaydeden Güloğlu, “Geçen yılki kampanyamızın iş sonuçlarına çok olumlu etkileri oldu. Marka imaj kriterlerindeki artışların yanı sıra satışlarımızda da önemli artışlar gerçekleşti. Bu işbirliğimizden çok mutluyuz, çok olumlu sonuçlar alıyoruz, Mustafa Sandal markamızı çok iyi anlıyor. Mustafa Sandal işbirliğimiz bayilerimiz tarafından da büyük bir heyecanla ve beğeniyle takip ediliyor, biz de bundan büyük mutluluk duyuyoruz. Bu yılki iletişimimizde Mustafa’ya eşlik eden bir yıldızımız var. Aslında bu yıldızımız ailemizin bir parçası olan pompacı. Müşteri odaklılıkta pompacıların rolünün çok büyük olduğunu düşünerek onları bu yıl iletişimde de daha ön plana çıkardık” yorumunu yaptı. Basın toplantısına katılan Mustafa Sandal ise BP ailesinin bir parçası olmaktan duyduğu mutluluğu dile getirerek,“Çok keyifli ve samimi işler yapıyoruz, yaptığımız işlerin hem aile içinde hem müşteriler tarafından beğenilmesi beni çok mutlu ediyor. Türkiye’de bu tür uzun soluklu işbirliklerine her zaman rastlayamıyoruz ve bu açıdan da bir örnek olduğunu düşünüyorum. BP markasına ve ürünlerine çok inanıyorum ve benim için bu çalışmalarda yer almak gerçekten büyük keyif” açıklamasını yaptı.

Kampanya Künyesi:

Reklamın Başlığı: Bastın mı Gaza Gider mi Gider!
Reklamveren: BP Petrolleri A.Ş.
Reklamveren Temsilcisi: Deniz Güloğlu, Görkem Önal, Sabiha Arabacı
Reklam Ajansı: Ogilvy & Mather Istanbul
Prodüksiyon Şirketi: Kala Film
Yönetmen: Hakan Yonat
Post Prodüksiyon: Sinefekt
Müzik: Mustafa Sandal
PR Ajansı: Ogilvy PR
Medya Ajansı: MindShare
Kullanılan Mecralar: TV, basın, outdoor, radyo

1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
2 Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
3 Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
4 The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
5 ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Güncel Haberler
Levent Gültekin: "Kutuplaşma, gazeteciliği boğuyor!"
Levent Gültekin: “Kutuplaşma, gazeteciliği boğuyor!”
Sınıf farkı büyüyor: Yüksek gelirliler gıdaya, düşük gelirlilerden 3 kat fazla para harcıyor
Sınıf farkı büyüyor: Yüksek gelirliler gıdaya, düşük gelirlilerden 3 kat fazla para harcıyor
Bir sorunumuz var, ancak ümidimiz daha çok var...
Bir sorunumuz var, ancak ümidimiz daha çok var…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Bosch'tan önemli adım ancak eksik...
Haberler
Bosch’tan önemli adım ancak eksik…
Ali SAYDAM
11 Ekim 2025
Tarayıcı savaşlarında yeni dönem: OpenAI ChatGPT Atlas’ı tanıttı!
Haberler
Tarayıcı savaşlarında yeni dönem: OpenAI ChatGPT Atlas’ı tanıttı!
Nafizcan Önder
22 Ekim 2025
The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
Haberler
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
Nafizcan Önder
4 hafta önce
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Haberler
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Nafizcan Önder
18 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.