13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Muratbey “Burgu Peynir” ile Guinness Rekorlar Kitabı’na girmeye aday

Marketing Türkiye
18 Nisan 2013
2 dk okuma

Muratbey, yeni inovatif ürünü “Burgu Peynir”i düzenlediği bir toplantı ile tanıttı. Muratbey Yönetim Kurulu Başkanı Necmi Erol yaptığı konuşmada her yıl bir yenilikle tüketicilerin karşınıza çıkan Muratbey’in, bu kez de “Burgu Peynir”le peynir severlerin keyfine keyif katmayı amaçladığını söyledi.

Burgu’nun da diğer peynirleri gibi az tuzlu olduğunu vurgulayan Erol, “Kaliteyi ve lezzeti ön plana çıkarmak amacıyla peynirlerimizde az tuz kullanıyoruz. Eğlenceli lezzeti sağlıklı hale getiriyoruz. Burgu, tasarımı ile Türkiye’de ve dünyada bir ilk. Doğallığıyla damak tadına düşkün yetişkinlerin, besleyici değeri ve eğlenceli formu ile de çocukların neşeyle tüketecekleri özel bir ürün olacak” dedi. Erol, şöyle devam etti: “Burgu, keyifli tüketimiyle sağlıklı ve lezzetli beslenmek isteyenler için de ideal. Okulda, işte, akşam arkadaşlarınızla film izlerken atıştırabilir, sağlıklı ve keyifli beslenmenin tadını çıkarabilirsiniz. Yeni ürünümüz Burgu, keyifli tüketimi ve sıra dışı tasarımı ile sofralarda yerini aldı bile…”

Necmi Erol, sürekli yenilenmeyi ve gelişmeyi markalarının en önemli unsuru olarak kabul ettiklerini belirterek, “Burgu Peynirle ‘Dünyanın En Uzun Peyniri’ni hazırlayıp Guinness Rekorlar Kitabı’na girmeye de adayız. Bunun için başvurumuzu da yaptık. Boğaziçi Köprüsü’nün uzunluğunun 2 katı, Eiffel Kulesi’nin 10 katı, Niagara Şelalesi’nin 18 katı olma özelliğini taşıyacak olan “Dünyanın En Uzun Peyniri”ni üretmeyi iddia ediyoruz” diye konuştu. Toplantıda, Guinness’e aday peynirin bir kısmı da sergilendi.
2013 yılı hedeflerinden de söz eden Erol, şunları kaydetti: “2013 yılında da verimlilik çalışmalarına yoğunlaşacağız. İnovatif ürünlerle pazarı büyütmek, yeni kullanım alanları yaratmak ve dış pazarlardaki faaliyetlerimizi arttırmak hedeflerimiz arasında. Modernizasyon teknolojileri ile ilgili yatırımlarımız da devam edecek. Bu yıl da konumumuzu koruyarak iç piyasada %20, dış piyasada %20’nin üzerinde büyüme planlıyoruz.”

Toplantıda konuşan Medipol Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Beslenme ve Diyetetik Bölüm Başkanı Prof. Dr. Muazzez Garipağaoğlu, ’Süt tüketemeyen çocuklar için peynir iyi bir tercih. Süte alerjisi olan çocuklar, peyniri rahatlıkla tüketebilir. Bir bardak süt bir kibrit kutusu peynire eş değerdir. Peynir sütün konsantre edilmiş ve hacmi küçültülmüş bir ürünüdür. Peynir çocuğun sağlıklı büyümesinde çok etkili; mutlaka tüketilmelidir. Çocukların peyniri sevmesinde annenin rolü de çok önemli’ dedi.

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Haberler
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Sena Tufan
2 hafta önce
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Haberler
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Nafizcan Önder
26 Ekim 2025
Türkiye’de her 2 kişiden 1’i ikinci el alışveriş yapıyor
Haberler
Türkiye’de her 2 kişiden 1’i ikinci el alışveriş yapıyor
Sena Tufan
2 hafta önce
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Haberler
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
İrem Alimoğlu
13 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.