Migros Anadolu’yu rafa getirdi

Migros Grubu, ‘Nostalji’ konseptinin ardından AnadoluM konseptini tüketicilerle buluşturuyor. Kendine has geleneklerin, en özel yöresel ürün ve lezzetlerin durağı, medeniyetler beşiği Anadolu’nun izlerini taşıyan çok farklı ürünleri mağazalarında meraklısına sunan Migros Grubu, Türkiye’de bir ilke daha imza atarak ‘AnadoluM’ konseptini mağazalarına taşıyor. Pastavilla’nın üzerinde çini desenleri bulunan Anadolu temalı makarnaları, çuval kılıflı Tat köy domates salçası, Yenigün yöresel Antalya reçelleri, Niğde’nin ahududulu gazozu, İzmir’in Kırıtaklar tulumu, Şemdinli’nin balı, Afyon’un kaymağı, Osmanlı şırası gibi yerel lezzetler de tüm Migros’larda müşterilerilerle buluşuyor. Kampanyanın başladığı 16 Şubat tarihinden bugüne kadar geçen yaklaşık üç haftalık süreçte, tüketicinin çok yoğun ilgisiyle karşılaştıklarını belirten Migros Genel Müdür Yardımcısı Cem Rodoslu, “Sadece 10 gün içerisinde kampanya kapsamındaki ürünlerden Türkiye genelindeki tüm Migros mağazalarımızda 1000 ton ayçiçekyağı, 100 ton pirinç, 20 bin şişe şıra, 50 bin adet güveç kabı satıldı” dedi. 

İLGİLİ HABERLER