4 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Micheal Kors’tan açlığa karşı küresel girişim

Marketing Türkiye
23 Ekim 2013
1 dk okuma

Açlığa karşı mücadele adına, Micheal Kors tarafından başlatılan etkinlikler, tüm dünyada yankı uyandırmaya devam ediyor. 5 büyük şehirde Micheal Kors mağazaları önünde “Watch Hunger Stop” yazılı t-shirtler açlığa karşı mücadeleye dikkat çekerken; New York, Berlin, Rio de Janerio, Tokyo ve Hong’ ta katılımcıların Micheal Kors mağazasında çektirdikleri fotoğraflar New York Times meydanı ve Micheal Kors’ un özel mikrositesinde gün boyunca sergileniyor. Görüntüler (animasyonlu GIFler) aynı zamanda SMS ile katılımcılara gönderiliyor, Instagram, Facebook ve Twitter gibi sosyal medya platformlarında #WatchHungerStop hashtagi ile paylaşma imkanı sunuyor. Aynı zamanda Micheal Kors mağazalarında Birleşmiş Milletler Dünya Gıda Programı (WFP) okul yemek programına destek için Micheal Kors tarafından “100 Serisi” adıyla tasarlanan saatler satışa sunuluyor. Her satılan saat için, açlık çeken bölgelerde 100 çocuğa besleyici bir yemek sunuluyor.

1 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
2 mısır
Mısır’ın modada favorisi LC Waikiki oldu
3 Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
4 Erişilebilirlik
Müşterilerle bağlantı kurmanın anahtarı: Erişilebilirlik
5 Lüks giyim pazarı Meta Avatars Store'da büyüyor!
Lüks giyim pazarı Meta Avatars Store’da büyüyor!
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
enflasyon
Enflasyon yüzde 78,62’ye yükseldi
Şirketlerin yüzde 83'ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
Özel şirketlerin yüzde 83’ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
mickey mouse
Telif hakkının sonuna gelindi: Mickey Mouse kamulaşıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Gucci'den kripto para atılımı! | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Gucci’den kripto para atılımı! | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
6 Mayıs 2022
Anneler Günü'nün dijital şampiyonları belli oldu!
Haberler
Anneler Günü’nün dijital şampiyonları belli oldu!
Nafizcan Önder
10 Mayıs 2022
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Haberler
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Film izlemek boş zaman aktivitesi mi yoksa kültürel bir mesele mi?
Haberler
Film izlemek dünya görüşünü nasıl değiştiriyor?
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.