23 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
MG Media 20’nci yılında yeniliklerle büyüyor
Haberler

MG Media 20’nci yılında yeniliklerle büyüyor

Marketing Türkiye
20 Temmuz 2016
2 dk okuma

 

Bu sene 20’nci yılını kutlayan, Türkiye’nin bağımsız medya ajanslarından MG Media, yılın ilk yarısını birçok yenilikle geride bıraktı.

2016’da en fazla yeni müşteri kazanan medya ajansı

MG Media yılın ilk yarısında kazandığı16 müşteriyle büyümeye devam ediyor. 2016 yılı başı itibariyle mobil dünyanın iki dikkat çeken markası  Letgo ve Getir’in Türkiye lansmanlarını hayata geçirirken, inşaat sektöründen Akfen, Acarlar, Makro İnşaat, Babacan Yapı, Ege Seramik ve Izka İnşaat, gıda sektöründen Tamek, Marmara Birlik, Oba Makarna, Beypiliç,  Yonca Gıda, ev dekorasyon sektöründen Yatsan, İşbir Yatak, Lineadekor’u portföyüne ekledi.

Markalara global pazarlarda medya planlama-satınalma hizmeti

MG Media’nın bir diğer yeniliği ise TheNetworkOne üyesi olması. Mayıs ayı itibariyle Dünya’nın en büyük bağımsız ajans networkü olan TheNetworkOne’ın üyesi oldu. Bünyesinde 107 ülkede 800 ajans bulunduran TheNetworkOne, sunduğu hızlı, tarafsız, alternatifli çözümlerle geniş coğrafyalarda müşterilerinin medya ihtiyaçlarını karşılama gücü veriyor.

LetGo, Türkiye pazarında büyük bir ivmeyle büyüyor

Yıllın dikkat çeken markalarından Letgo’nun lansmanı 2016’nın Ocak ayında yapıldı.

Letgo aplikasyonu kampanya başlangıcının ardından bir hafta gibi kısa bir süre içinde IOS’un en popüler aplikasyonlar listesinde ilk sıraya yerleşti. Ayrıca lanse edildiği günden bu yana hem AppStore, hem de Google Play’de en popüler uygulamalar arasında yer almaya devam ediyor. Letgo’nun Türkiye’de yakalamış olduğu büyüme, ilk ve en büyük pazarı olan ABD pazarında yakladığı lansman başarısını bile geride bırakırken, Letgo lansmanı MG Media’nın başarı hikayeleri içinde yerini aldı.

MG Media gayrimenkul sektörüne MENA bölgesinden talep yaratıyor

Son  bir kaç  yılda yurtdışından, özellikle MENA bölgesinden, Türkiye’ye yatırım potansiyeli her geçen gün artmakta. Bu iç göründen yola çıkan Makro inşaat Esas İstanbul kampanyasıyla Ramazan döneminde  MENA bölgesindeki yatırımcıların ilgisini çekmeyi hedefledi.  Bölgeye özel farklı mecralarda hayata geçirdiğimiz kampanya ile web sitesine 500.000’in üzerinde trafik yaratılırken binlerce form toplandı ve yurt dışı pazarlarda yeni bir başarı hikayesi yaratıldı.

1 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
5 37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Güncel Haberler
İç mekanda görünmeyen kirleticilere karşı Dyson hava temizleme teknolojileri
İç mekanda görünmeyen kirleticilere karşı Dyson hava temizleme teknolojileri
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ayın öne çıkan global kampanyaları... (Mart 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Mart 2025)
Sena Tufan
1 Nisan 2025
Yılın İnovatif Ürünleri: En iyileri tüketiciler seçti…
Haberler
Yılın İnovatif Ürünleri: En iyileri tüketiciler seçti…
Nafizcan Önder
25 Nisan 2025
Her 4 işverenden 3’ü nitelikli yetenek bulmakta zorlanıyor
Haberler
Her 4 işverenden 3’ü nitelikli yetenek bulmakta zorlanıyor
Sena Tufan
1 Mayıs 2025
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
Haberler
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.