Mercedes-Benz Türk İnsan Kaynakları ekibi kreatif ajansını seçti

Mercedes-Benz Türk İnsan Kaynakları Departmanı 360 derece iletişim çalışmalarının kreatif süreçlerini yönetecek ve dijital hesaplarının içerik ve yönetiminden sorumlu olacak kreatif ajansını seçti.

Mercedes-Benz Türk İnsan Kaynakları departmanı kreatif ajansını seçti. Bu kapsamd Tazefikir, kreatif ajans olarak, online ve offline tüm iletişim çalışmalarında markaya hizmet sunacak. Yeni dönemde Mercedes-Benz Türk İnsan Kaynakları Departmanı’nın online ve offline tüm iletişim süreçlerinin sorumluluğunu üstlenecek olan Tazefikir’in portföyünde Amerikan Hastanesi, Novartis, Jameson, Bayer, Kordsa, Roche, LC Waikiki gibi pek çok marka bulunuyor.

İLGİLİ HABERLER