
Mercedes-Benz Türk İnsan Kaynakları ekibi kreatif ajansını seçti
Mercedes-Benz Türk İnsan Kaynakları Departmanı 360 derece iletişim çalışmalarının kreatif süreçlerini yönetecek ve dijital hesaplarının içerik ve yönetiminden sorumlu olacak kreatif ajansını seçti.
Mercedes-Benz Türk İnsan Kaynakları departmanı kreatif ajansını seçti. Bu kapsamd Tazefikir, kreatif ajans olarak, online ve offline tüm iletişim çalışmalarında markaya hizmet sunacak. Yeni dönemde Mercedes-Benz Türk İnsan Kaynakları Departmanı’nın online ve offline tüm iletişim süreçlerinin sorumluluğunu üstlenecek olan Tazefikir’in portföyünde Amerikan Hastanesi, Novartis, Jameson, Bayer, Kordsa, Roche, LC Waikiki gibi pek çok marka bulunuyor.
