Mercedes %1’le baraj altında kaldı!
Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez’e Diyanet Vakfı’nın bütçesinden 1 milyon TL’ye Mercedes S500 model makam aracının tahsis edilmesi ve bunun devamında çıkan tartışmalar uzun süre Türkiye’nin gündemine oturdu. Bu süreçte Mercedes markası da siyasi bir figür haline geldi. Peki sosyal medya kullanıcıları Mercedes hakkında ne düşündü? Somera’nın Marketing Türkiye için yaptığı araştırma, Mercedes markasının sosyal medyada çok büyük bir düşüş yaşadığını gözler önüne seriyor. 260 binden fazla iletiden sadece %1’i olumlu seyrediyor. Somera’nın yaptığı sosyal medya araştırmasının sonuçlarına aşağıdaki infografi’den ulaşabilirsiniz.
Ajanspress’in Marketing Türkiye için yaptığı Mercedes haberleri araştırma sonuçları ise şöyle:
Güncel Haberler