11 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Mediacom'dan yeni marka kimliği lansmanı!
Haberler

Mediacom’dan yeni marka kimliği lansmanı!

Nafizcan Önder
21 Ocak 2021
1 dk okuma

Mediacom açıkladığı yeni ajans yaklaşım ile çalışma ortaklarının “Daha Büyük Resmi Görme”lerine yardımcı olmayı hedefliyor. MediaCom bu yeni yaklaşımıyla, müşteri ihtiyaçlarına sistematik olarak hizmet sağlamasının ötesinde, aynı zamanda pazarlama yatırımlarının geri dönüşünü artırmak için markaların yeni büyüme alanlarını belirlemesine ve bu alanların geliştirilmesine yardımcı olmayı amaçlıyor.

Bu iddialı gündem, ajansın mevcut “Sistem Düşüncesi” felsefesinin daha geniş WPP ve GroupM kaynaklarıyla entegre olacak ürünler ve teknolojilerle güçlendirilmesiyle gerçekleştirilecek. Yeni yaklaşımda özellikle, veri analitiği, içerik pazarlaması ve iş sonuçlarına daha fazla geri dönüşüm yetkinliklerini geliştirme üzerine odaklanılacak.

MediaCom bu yaklaşımla, müşterilerine, performans pazarlamasından uzun vadeli marka oluşturma kampanyalarına kadar, pazarlama aktivitelerinin iş performansları üzerindeki etkisini kapsamlı bir şekilde anlamlandırmasına da yardımcı olacak.

“Önce insan, daha iyi sonuçlar”

Global CEO Nick Lawson bu lansman için: “Çevremizdeki dünyada değişim hızlanıyor. Bu yeni ortam, pazarlama faaliyetlerini bütünsel olarak düşünen markalar için birçok iş fırsatı sunuyor. Yeni yaklaşımımıza inanıyoruz – bir adım geri atıp büyük resmi görmek – müşterilerimizin pazarlama yatırımlarının getirisi üzerinde önemli bir etkiye sahip olacaktır.

Bu yeni yaklaşım, bizim hayata geçirmekte zorlanmayacağımız bir yaklaşım; yaratmak için altı yıl harcadığımız “Sistem Düşüncesi” felsefesine dayanıyor ve “Önce İnsan, Daha İyi Sonuçlar (People first, better results)” kültürümüz aracılığıyla hayat buluyor. Bir an önce hayata geçirmek, tüm iş ortaklarımızın büyümelerine destek vermek ve bu yolculuklarına şahit olmak için sabırsızlanıyorum.” açıklamasında bulundu.

Daha Büyük Resmi Görme Mediacom
1 The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
2 AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
3 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
4 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
5 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
Güncel Haberler
Şehirde yaşamı birlikte kurmak mümkün, yeter ki: "Gör Beni"
Şehirde yaşamı birlikte kurmak mümkün, yeter ki: “Gör Beni”
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya "gülümseme"
Haberler
25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya “gülümseme”
Nafizcan Önder
31 Ekim 2025
Rekabet Kurumu'ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
Haberler
Rekabet Kurumu’ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
İrem Alimoğlu
17 Ekim 2025
Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
Haberler
Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
İrem Alimoğlu
31 Ekim 2025
Her 10 üniversite öğrencisinden 9'u ekonomik olarak zorlanıyor
Haberler
Her 10 üniversite öğrencisinden 9’u ekonomik olarak zorlanıyor
Nafizcan Önder
13 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.