MEC&GroupM “Global Google Analytics Case“ seçildi
MEC & Group M Search ekibi, Morhipo için gerçekleştirdiği kampanya ile “Global Google Analytics Case” seçildi. Morhipo’nun hedefi, hızla gelişmekte olan ve hali hazırda çok sayıda markanın yoğun rekabet içinde bulunduğu internet üzerinden alışveriş kategorisinde üye sayısını arttırmaktı. MEC & Group M Search ekibi kapsamlı bir analitik altyapı ile hızlı geri dönüşü birleştirerek üyelik oranlarını %262 arttırdı. Elde edilen bu olağanüstü sonuç sonrasında MEC & Group M ‘in mimarları olduğu kampanya, zorlu bir değerlendirme sürecinden geçerek “Global Google Analytics Case” seçilmeye hak kazandı. Group M medya ajansları arasında, bulunduğu bölgede bir ilke imza atan MEC Türkiye ekibi için Morhipo Genel Müdürü Kaan Dönmez “Güçlü bir ekipleri var ve hepsi de Google ile ilgili araçlar ve teknolojiler hakkında çok iyi bilgiye sahipler” yorumunda bulundu.