13 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Maximum mobil ekosistemi ile kart dünyasında yeni bir anlayış
Haberler

Maximum mobil ekosistemi ile kart dünyasında yeni bir anlayış

Marketing Türkiye
5 Eylül 2018
3 dk okuma

Kurulduğu ilk günden bu güne bankacılık sektöründe öncü bir role sahip olan İş Bankası, dijital temas noktaları üzerinden hayatı kolaylaştıran uygulamalarıyla müşterilerine basit, hızlı ve güvenli hizmetler sunuyor.

Değişen, dönüşen, günümüz terminolojisiyle dijitalleşen dünyada İş Bankası, müşterilerine dijital temas noktala­rında basit, hızlı ve güvenli hizmetler sunmaya, müşteri­lerinin yaşam yolculuklarının her evresinde onlara eşlik edebilen ve fark yaratan deneyimlerle hayatlarını kolay­laştıracak bir çözüm ortağı olmaya devam ediyor. Bu amaçla yatırımlarını da ağırlıklı olarak dijital alanlara yapıyor. Bugün İş Bankası’nda işlemle­rin yarısı mobil kanallar üzerinden gerçekleşiyor. Bu oran 2011’de %2,21 idi. İş Bankası’nın geçen yıl hayata geçirdiği Maximum Mobil uygulaması, dijitalleşme ile birlikte ortaya çıkan ve hızla büyüyen platform ekonomisi modelinin bir örneği. Maximum Mobil bir kredi kartı uygulamasının öte­sinde dijitalde uçtan uca satın alma deneyimi sunan ekosistem yaklaşımı­na uygun olarak geliştirilen bir platform.

Bugün Maximum Mobil uygulaması içerisinden akaryakıttan sinema bi­letine, eve yemek servisinden dijital oyun kodlarına varıncaya kadar bi­reylerin çeşitli günlük ihtiyaçlarını karşılayan, uçtan uca bir satın alma deneyimi sunuluyor. Üstelik sadece İş Bankası kart müşterileri değil uy­gulamayı indiren tüm bankaların kart kullanıcıları bu deneyimden yarar­lanabiliyor.

Dijital bankacılıkta İş Bankası sunduğu deneyimle sektörde farklılaşıyor

Maximum Mobil uygulaması ekosistem içerisinde yer alan iş ortakları ile birlikte kullanıcılara günlük hayatlarının bir parçası olan yemek siparişi verme, akaryakıt alışverişi, sinema bileti alımı gibi pek çok alanda işlem yapma kolaylığı sunuyor. Platform ekonomisi trendi, dijitalleşmeyle ge­len uçtan uca satın alma deneyimini mükemmel bir şekilde destekliyor.

Ana ekran

Uygulama sayesinde İş Bankası müşterileri kart harcamalarını detaylı olarak görüntüleyebiliyor, ihtiyaç duyduklarında limit artırımı yapabi­liyor ve nakit avans kullanabiliyorlar. Kartlarını kaybettiklerinde kartı geçici olarak kullanıma kapatabiliyorlar.

Maximum Mobil ile kullanıcılar; zengin kampanya fırsatlarını anında görüp katılabiliyor, lokasyonlarına en yakın kampan­yaları görüntüleyebiliyorlar. İş Bankası kredi kartı kullanıcıları Maximum Mobil’in temassız ödeme teknolojisi sayesinde fiziki kartlarını çıkarmaya gerek kalmadan ödeme işlemlerini cep te­lefonları ile anında gerçekleştirebiliyorlar.

Kullanıcılar ayrıca Türkiye genelinde 80’den fazla kurumun faturasını mobilden anında ödeyebiliyor. Dilerlerse fatura öde­melerine tek-tuş ödeme özelliği verip sonraki ödemelerinde ko­layca ödemelerini tamamlayabiliyorlar. Aynı zamanda sadece güncel faturalarını değil, geçmiş aylardan ödenmemiş faturala­rını da görebiliyorlar.

Maximum Mobil hayatı kolaylaştıran yenlikler sunuyor

Maximum Mobil iş ortakları Cinemaximum, Petrol Ofisi (POAS) ve Yemek Sepeti aracılığıyla uygulama içersinden basit, hızlı, kolay deneyimler ve fiyat ayrıcalıkları ile satın alma dene­yimi sunuyor.

Maximum Mobil kullanıcıları film, salon, seans ve koltuk seçi­mi yaparak saniyeler içerisinde Cinemaximum bileti alıp gi­şeye uğramadan doğrudan salona ulaşma avantajına sahip olu­yor. Uygulama ayrıca kullanıcılara kendilerine en yakın sinema salonlarını ve kullanıcıların favorilerini de lokasyon bazlı olarak sunuyor. Kullanıcılar isterlerse sinema lokas­yonunda isterlerse yine sıra bek­lemeden film afişlerini uygulama­ya okutarak sinema biletini satın alabiliyor. Ayrıca Maximum Mobil kullanıcılarına izlemeleri için film fragman önerileri sunuyor, IMDB puanlarını görebilmelerini ve uy­gulama üzerinden puanlamalarını sağlıyor.

Maximum Mobil kullanıcıları sinema bileti alımlarında varsa CGV Cinema Club kartlarını da uygulama üzerinden ekleyerek promosyonlardan faydalanabiliyor, vizyondaki filmler ya da henüz vizyona girmemiş ancak ön satıştaki filmler için bilet ala­biliyorlar.

İş Bankası müşterilerinin Maximum Seans ayrıcalığı ile 12:30’a kadar ilk seans biletlerini 8 TL’ye alabildiği uygulamada, İş Bankası kampanyalarından kazanılan hediye biletler Maxi­mum Mobil üzerinden istenilen film için kullanabiliyor ve bi­letler bedavaya geliyor.

Günlük hayatımızın vazgeçilmezi yeme-içme ihtiyacı. Maxi­mum Mobil içinde yer alan Yemek Sepeti işbirliği ile kulla­nıcılar mevcut Yemeksepeti hesaplarına Maximum Mobil üze­rinden erişip, seçtikleri semtin favori siparişlerini görebiliyor, bunlar arasından tercih ettikleri siparişin ödemesini kolayca Maximum Mobil üzerinden tamamlayabiliyorlar. İlave olarak kullanıcılar, Yemek Sepeti hesaplarından verdikleri geçmiş si­parişlerini semt bazlı olarak görüntüleyerek seçtikleri sipari­şi yineleme ve ödemesini kolayca tamamlayabilme imkanına sahipler. Ayrıca Maximum özellikli kredi kartı ve Bankamatik Kartı sahibi kullanıcılar Maximum Menü seçenekleri ile İş Ban­kası’na özel hazırlanan indirimli menülerden faydalanıyor.

iOS ve Android işletim sistemine sahip cep telefonlarıyla Maxi­mum Mobil uygulamasını kullanan Petrol Ofisi müşterileri ilk kayıt işleminde plakalarını uygulamaya tanımladıktan son­ra 1700 anlaşmalı Petrol Ofisi istasyonunda temassız özellikli Maximum kredi kartları ile Öde-Geç kullanarak akaryakıt ve otogaz alım­larında araçlarından ayrılmadan ödeme konforu yaşarken anında %3 indirimden yararlanabiliyor.

Tüm Maximum Mobil kullanıcıları oyun ve müzik kodlarının ödeme­lerini Maximum Mobil üzerindeki Dijital Kod Market’ten kolay­ca yapabiliyor. Maximum Mobil’in “Ödemeler” sekmesi altında yer alan Dijital Kod Market menüsünde Face­book oyunlarından LOL oyunlarına, Spotify üyeliklerinden Da Vinci Kids mobil eğitimlere geniş bir yelpazede dijital kod alım imkanı sunuluyor.

1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
2 Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
3 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
4 Tüketicilere göre markalar "ambalajları kadar" çevreci!
Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!
5 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (6-12 Haziran)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (6-12 Haziran)
LEGO Türkiye İstanbul'u oyun moduna aldı!
LEGO Türkiye İstanbul’u oyun moduna aldı!
Pazarlamada absürd reklamlar çağı!
Pazarlamada absürd reklamlar çağı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haribo Hollanda’daki ürünlerini geri çağırdı: Şekerlemelerde marihuana tespit edildi!
Haberler
Haribo Hollanda’daki ürünlerini geri çağırdı: Şekerlemelerde marihuana tespit edildi!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Duru ve AÇEV’le çocuklar "Oynaya Oynaya" iyileşiyor
Haberler
Duru ve AÇEV’le çocuklar “Oynaya Oynaya” iyileşiyor
Nafizcan Önder
4 hafta önce
AB’den TikTok’a "SkinnyTok" incelemesi: Aşırı zayıflığı teşvik eden içeriklere soruşturma yapılacak!
Haberler
AB’den TikTok’a “SkinnyTok” incelemesi: Aşırı zayıflığı teşvik eden içeriklere soruşturma yapılacak!
Sena Tufan
24 Nisan 2025
Durgunluk ekonomisinde CMO ne yapsın?
Haberler
Durgunluk ekonomisinde CMO ne yapsın?
Marketing Türkiye
19 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.