Maximum Kart “CineRomantik” ile fark yarattı
Kendisiyle sevgilisini bir aşk filminin içinde görmek ve bu filmi Sevgililer Günü’nde sinema salonunda baş başa izleme fırsatını yakalamak isteyen kullanıcılar, Maximum Kart’ın Sevgililer Günü uygulaması olan “CineRomantik” ile sevdiklerine duygularını özel bir biçimde gösterme fırsatı yakaladı. Yarışmaya katılarak sevgilisiyle birlikte yer aldığı fotoğraflarını uygulamaya yükleyen ve özel mesajlarını yazan Maximum Kart takipçileri, kendi aşk filmlerini yaparak Sevgililer Günü hediyesi olarak kendi filmlerini beyaz perdede yayınlama ve seyretme şansını elde etti.
Maximum Kart’ın CineRomantik adlı uygulaması sosyal medyada çok sayıda kullanıcıya ulaştı. Sevgililer Günü için özel olarak Maximum Kart Facebook sayfasında yayınlanmak üzere hazırlanan uygulama ile 1,997 kullanıcı kendi aşk filmini hazırladı. Bu filmler içinden seçilenen yaratıcı 3 film filmleri hazırlayan kullanıcıların seçtikleri bir Cinemaximum salonunda belirledikleri bir seansta 14 Şubat günü yayınlandı. Kullanıcılar sevgilileriyle birlikte kendi aşk filmlerini birlikte beyazperdede izleme ayrıcalığını yaşadı. Bu benzersiz sürprize şaşıran sevgililer mutluluklarını tüm salonla paylaştı. Bu çiftlerden biri olan Neslişah ve Gökhan’ın Cineromantik macerası ayrıca kameraya alınarak Maximum Kart Facebook sayfasından tüm takipçiler ile paylaşıldı.
Kampanya Künyesi:
Proje Sahibi: İş Bankası – Maximum Kart
İnteraktif Ajansı: Promoqube
Proje Sorumlusu: İş Bankası BireyselBankacılık
Pazarlama Bölümü: Seçil Ünlüsoy, İnci Dündar, Özge Çelik
Ajans Marka Yöneticisi: Burcu Özgencer, Burak Aydın
Proje Yöneticisi: Elif Yılmaz
Metin Yazarı: İnci Doğruer
Sanat Yönetmeni: Erdem Mermer
Yazılım Geliştiricisi: Candaş Minareci