Marketing Türkiye’nin kapağına sosyal medyadan büyük ilgi

28 Mayıs sabahı birkaç üniversiteli gencin Gezi Parkı’ndaki ağaçların kesilmesini protesto etmek için başlattığı eylem 31 Mayıs’ta Türkiye’nin yakın dönemindeki en çetin direnişlerinden birine dönüştü. Tarihe “Gezi Parkı Direnişi” olarak geçecek bugünlerde sadece konunun tarafları olarak görülen direnişçiler ve AK Parti Hükümeti değil; muhalefet partileri, medya, sanat camiası, markalar, ajanslar, taraftarlar, sivil toplum örgütleri, akademisyenler de yakın tarihimizin en önemli sınavlarından birini veriyor… İçinden geçtiğimiz süreç siyasi bir bunalım olarak algılansa da işin içinde derin bir iletişim krizini de barındırıyor. Toz-duman arasında polisinden Hükümeti’ne direnişçisinden muhalefet partilerine kadar nerdeyse tüm taraflar bir iletişim kördüğümü yaşıyor. Ortada bunca iletişim krizi varken biz de bu krizleri tarihe not düşmek adına kapağımıza taşıdık. Derginin raflardaki yerini almasıyla birlikte de sosyal medyadan büyük ilgi gördü.

İLGİLİ HABERLER