Marketing Türkiye’den kişiye özel dergi!
Xerox ve Marketing Türkiye işbirliği ile gerçekleştirilen özel bir proje ile Marketing Türkiye’nin 1 Nisan 2012 sayısının kapağı kişiye özel basıldı. Pazarlama iletişimi uygulamalarındaki en etkin yeniliklerden biri olan kişiye özel baskı uygulamasını pazarlama dünyasındaki profesyonellere tanıtmak ve bu uygulamayı gündeme getirmek üzere yapılan bu çalışma okurların büyük beğenisini kazandı. Marketing Türkiye’nin ilk kişiye özel sayısı, Xerox’un veri işleme ve dijital baskı teknolojileri kullanılarak basıldı. Xerox’un kişiselleştirme yazılımlarının kullanıldığı birbirinden farklı, kişiye özel tasarlanan Marketing Türkiye dergisini alan aboneler kendilerini çok özel hissettiler. Marketing Türkiye ile gerçekleştirilen bu proje hakkında değerlendirmede bulunan Xerox Türkiye Üretim Sistemleri Grubu Pazarlama Müdürü Serra Yılmaz “Günümüzün rekabetçi ortamında, müşteri iletişimini güçlendirmek bir firmanın pazardaki yerini koruması ve büyümesi için en temel ihtiyaç. Kişiselleştirilmiş iletişim (1:1 pazarlama) ise, müşteri iletişimini güçlendirme konusunda en etkin araçlardan birisi. Biz Marketing Türkiye’nin 1 Nisan sayısında, Marketing Türkiye’nin okurları ile 1:1 iletişime geçmek istedik. Özellikle Marketing Türkiye’nin hedef kitlesine baktığımızda pazarlama yöneticileri, reklam ve halkla ilişkiler ajansları gibi işi tanıtım ve pazarlama olan kurumsal iletişim sektörünün en etkili oyuncularını bir arada görüyoruz. Günlük hayatımızda yer alan markaların iletişimini yöneten, yönlendiren bu yaratıcı ve sıradışı kitleye; kişiselleştirilmiş iletişim ile ilgili bir dijital baskı uygulaması sunarak, satış ve pazarlamada genele hitap etmek yerine, doğrudan kişiye seslenmenin etkisini göstermek istedik” dedi.