7 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
17 Haziran 2021
3 dk okuma

10 milyar tuvalet Bref’lendi

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

145 yaşındaki Henkel’in çatısı altındaki Bref, 10 yıldır Türk tüketicilerinin tuvaletlerinde hijyen ve ferahlığa imzasını atıyor. Temizlik sektörünün öncü markası Bref, Türkiye’deki 10. yılını aynı anda birçok proje gerçekleştirerek coşkuyla kutluyor.

Özellikle içinde bulunduğumuz zorlu pandemi sürecinde temizliğin sağlığımıza olan etkisi çok daha iyi anlaşıldı. Tuvaletlere hijyen ve ferahlık getiren Bref, farkındalık projeleriyle temizlik bilincinin yaygınlaşmasına katkı sağlıyor. Bugüne kadar paylaşılan veriler doğrultusunda tam 10 milyar tuvalet Bref’lendi.

Gerety Awards 2021 Shortlist’i açıklandı!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Tamamı kadınlardan oluşan jürisiyle, tüketicide en çok yankı uyandıran kampanyaların yarıştığı Gerety Awards 2021 Shortlist’i açıklandı! Küresel kısa liste içerisinde Türkiye’den Publicis Emil Türkiye imzası taşıyan Mercedes-Benz – Dünyanın En Akıllı Radyo Spotu ve Hız Sınırlı Radyo Spotları, Havas Turkey imzalı Finish – Susuz Çeşmeler ve newton.ddc Istanbul imzası taşıyan Coca-Cola – “Support Your Locals with DCO” kampanyaları yer aldı…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Android’e “deprem alarmı” geliyor

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Google’ın Nisan ayında Yunanistan ve Yeni Zelanda‘daki kullanıcılara sunduğu deprem uyarı sistemi yeni ülkelere açılıyor. Depremden birkaç saniye önce alarm veren hizmeti için Google, riskli ülkelere öncelik tanıdığını belirtti. Bu kapsamda Türkiye‘nin yanı sıra; Kazakistan, Kırgızistan, Filipinler, Türkmenistan ve Özbekistan servise bu yaz erişecek.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Ronaldo’nun tepkisi Coca Cola’ya 4 milyar dolar değer kaybettirdi!

  • Ronaldo Coca Cola

Cristiano Ronaldo’nun basın toplantısında Coca Cola şişelerini önünden kaldırarak “Su için” çağrısında bulunması Coca Cola’ya 4 milyar dolarlık bir değer kaybı yaşattı. Gazlı içeceklere karşı tutumuyla bilinen ünlü futbolcu Cristiano Ronaldo, Macaristan maçı öncesinde düzenlenen basın toplantısındaki hareketiyle çokça konuşuldu. Turnuvanın sponsorlarından Coca Cola’nın iki şişesini kenara iten Ronaldo, “Su için” demişti. Ronaldo’nun hareketi sosyal medyada gündem olurken, İspanyol Marca gazetesi, Coca Cola’nın hisselerinin de 56.10’dan 55.22 dolara düştüğünü bildirdi. Böylelikle şirketin 242 milyar dolarlık hisseleri, 238 milyar dolara gerileyerek 4 milyar dolarlık bir değer kaybına uğradı.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

AVM ziyaretleri artıyor

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Küresel salgın krizinin ardından hayatlarımıza giren sosyal mesafe kavramı, kalabalık ve kapalı alanlarda artan bulaş riski ile birlikte AVM’ler de payına düşeni aldı. Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği ile Akademetre Research tarafından ortaklaşa oluşturulan AVM Perakende Ciro Endeksi’ndeki verilere göre Nisan ayı AVM ziyaret oranlarının geçen yılın aynı dönemine göre artmış olması bir toparlanma olduğuna işaret ediyor. Gelin raporun detaylarını birlikte inceleyelim…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Babalar daha çok anlaşılmak istiyor!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Babalar Günü’ne doğru adım adım ilerlerken onlara güzel bir gün yaşatmak için araştırmalar başladı. Hediye alternatifleri, keyifli aktiviteler ya da tatil planları… “Konuşalım Artık” iletişim çalışmalarını uzun süredir gerçekleştiren Lipton, Babalar Günü öncesinde gerçekleştirdiği araştırma sonucunda diyor ki babaların daha sıcak bir iletişime ve anlaşılmaya ihtiyacı var. Ayrıca babalar “En son babalar duyar” klişesinden bıkmış durumda! Bu klişenin ortadan kalkmasının önündeki en büyük bariyerse “karşılanmayan beklentiler”…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

bref coca cola deprem alarmı Gerety google Lipton ronaldo
1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
4 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok "uzaktan çalışma izni" talep ediyor
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok “uzaktan çalışma izni” talep ediyor
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’nin gençlik markaları
Haberler
Türkiye’nin gençlik markaları
Sena Tufan
19 Mayıs 2025
Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Haberler
Yapay zeka ile hazırlanan reklam filmleri ne kadar başarılı?
Nafizcan Önder
18 Mayıs 2025
Cannes Lions'un ikinci gününde Grand Prix'ler sahiplerini buldu!
Haberler
Cannes Lions’un ikinci gününde Grand Prix’ler sahiplerini buldu!
Sena Tufan
3 hafta önce
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Haberler
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Nafizcan Önder
10 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.