10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
8 Temmuz 2021
3 dk okuma

İkinci el otomobil pazarı yazı fiyat artışıyla karşıladı

  • ikinci el otomobilde fiyat arttı

sahibinden.com haziran ayında en çok ilan verilen modelleri ve en çok ilgi çekenleri açıkladı. Veriler ayrıca en çok ilan bakılan saatlere ve ilan fiyatlarındaki artışa da işaret ediyor. Gelin ikinci el otomobil pazarının haziran ayı verilerine daha yakından bakalım…

İlan sayılarına bakıldığında ise haziran ayının önceki aya oranla en çok artış gösteren vasıta alt kategorisi yüzde 20 ile Modifiye Araçlar oldu. Yüzde 11 ile Minivan & Panelvan, yüzde 10 ile Motosiklet ve UTV, yüzde 9 ile Otomobil, Modifiye Araçları takip etti. 

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Müşterilerinden Starbucks’a kağıt pipet isyanı

  • Starbucks'ın kağıt pipetleri

Sunduğu içeceklerde Türkiye’de yılda 32 milyondan fazla pipet kullanan Starbucks, sürdürülebilirlik çalışmaları kapsamında mağazalarında plastik pipet yerine kağıt pipet kullanmaya başlamıştı. Ancak çok geçmeden tüketicilerden yeni pipetlerle ilgili “kağıtların eridiği”, “sürdürülebilir bir çözüm olmadığı” ve “tadının sevilmediği” yönünde eleştiriler gelmeye başladı.

Bugün Ekşi Sözlük’te trend topic olan konuyla ilgili tüketicilerin önerileri de var. Kullanıcılar bardakların pipete ihtiyaç duyulmayacak şekilde tasarlanmasını ya da markanın farklı bir inovasyonla sorunu çözmesini öneriyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Marketing Türkiye yeni sayısı dopdolu içeriğiyle yayında…

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Elbette sürdürülebilirlik ve pazarlama ayrı düşünülecek kavramlar değil. Ancak sürdürülebilirliği “yalnızca” bir pazarlama aracı olarak görmek yapılan en büyük hata. Bu yaklaşım “Yeşil Yıkama” algısını güçlendirirken, o kıymetli “sürdürülebilirlik” tanımının da içini boşaltıyor. Oysa üretim süreciyle başlayan sürdürülebilirlikte pazarlama işin finalinde! Süreç tersten işleyince “icraattan” çok “söylem” çıkıyor karşımıza. Sürdürülebilir Kalkınma için Küresel Amaçlar”ın 17 başlığını bir kenara bırakıp bu alandaki çalışmaları “çevre duyarlılığına” sıkıştırmak da yine hataların başında geliyor… Marketing Türkiye Temmuz-Ağustos sayısında tüm bu yanlışlara dikkat çeken ve sürdürülebilirlik yaklaşımında “fabrika ayarlarına” işaret eden kapsamlı bir dosya bekliyor okurları.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Y ve Z kuşağının derdi ortak: “İşsizlik ve gelir eşitsizliği”

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Pandemi ve değişen şartlar pek çok düzeni yıkarken gelir eşitsizliği ve işsizlik gibi stres yaratan konuları da besledi. Öyle ki hem Y kuşağı hem de Z kuşağı bu kaygıyı derinden hissediyor. Deloitte’un açıkladığı oranlara göre Türkiye’de dünya ortalamasının üzerinde bir stres gözlemleniyor.

Deloitte, bu yıl 10’uncusunu yayımladığı 2021 Y ve Z Kuşağı Araştırması’nın sonuçlarını açıkladı. Araştırmaya göre Türkiye’de Y kuşağının yüzde 51’i, Z kuşağının yüzde 65’i finansal durum ve iş olanakları nedeniyle kendini stresli hissederken, rakamlar dünya ortalamasının üzerinde seyrediyor. Gelir dağılımı adaletsizliğine ise Y kuşağının yüzde 83’ü, Z kuşağının yüzde 76’sı inanıyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Akbank’tan sistem arızası ile ilgili yeni açıklama!

  • akbank sistem arızası

Akbank’ın sistemlerindeki arıza hala devam ederken bankadan yeni bir açıklama daha geldi. Banka, “Hizmetlerimizdeki kesintileri gidermek için yoğun çalışmalarımızı teknoloji iş ortaklarımızla beraber aralıksız sürdürüyoruz,” dedi.

Akbank’ın mobil bankacılık sistemlerindeki arıza nedeniyle müşteriler, hemen hemen hiçbir bankacılık işlemini gerçekleştiremiyor. 6 Temmuz sabahında başlayan sorun hala giderilebilmiş değil ve Akbank müşterileri yaklaşık 30 saattir çözüm için bekliyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
3 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
4 Markaların sosyal sorumlulukta "samimiyet" sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Markaların sosyal sorumlulukta “samimiyet” sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
5 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Nisan 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Nisan 2025)
Güncel Haberler
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Anneler Günü'nü kutlayan markalar!
Anneler Günü’nü kutlayan markalar!
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ayın öne çıkan global kampanyaları... (Şubat 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları… (Şubat 2025)
Sena Tufan
2 Mart 2025
Dünyanın en mutlu ülkeleri açıklandı! Formül net: Güven, bağlantı ve toplumsal destek
Haberler
Dünyanın en mutlu ülkeleri açıklandı! Formül net: Güven, bağlantı ve toplumsal destek
Nafizcan Önder
20 Mart 2025
Onlar TV'nin ilk ay karnesi...
Haberler
Onlar TV’nin ilk ay karnesi…
Nafizcan Önder
3 gün önce
Google, Microsoft, Apple, Amazon, NVIDIA... Teknoloji devleri nereden para kazanıyor?
Haberler
Google, Microsoft, Apple, Amazon, NVIDIA… Teknoloji devleri nereden para kazanıyor?
İrem Alimoğlu
5 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.