27 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye Eylül sayısının en iyi bültenleri
Haberler

Marketing Türkiye Eylül sayısının en iyi bültenleri

Marketing Türkiye
4 Eylül 2015
4 dk okuma

Türkiye’nin en yeni ürünlerinin bültenlerini derlediğimiz Marketing Türkiye “Türkiye’den” sayfalarında Eylül sayısında çıkan haberleri derledik.

1- Yeni nesil koşu deneyimi: adidas, BOOST serisinde kullandığı enerji kapsülleriyle yakaladığı “Enerji Geri Dönüşüm” özelliğini Ultra BOOST serisinde geliştirerek
koşu ayakkabılarında dört mevsim performansı artırmayı hedefliyor.

Marketing Türkiye Eylül sayısının en iyi bültenleri

adidas Türkye PR – Gülşah Günenç

2- Apollo 13’ün 45’inci yılına özel: Omega Speedmaster, 1970 yılında NASA’nın aya ayak basmayı hedefleyerek uzaya gönderdiği üçüncü görevi olan Apollo 13’ün 45. yıldönümüne hitaben tasarladığı saatini tanıttı.

Marketing Türkiye Eylül sayısının en iyi bültenleri

Team İletişim – Seval Atanur

3- Avon’dan 3D ruj: AVON, 3D Dolgunlaştırıcı Ruj serisiyle yeni sezonda dikkatleri dudaklara çekmeyi planlıyor. Dudakların iki haftada yüzde 35’e kadar daha dolgun görünmesini sağlayan AVON 3D Dolgunlaştırıcı Ruj 15 farklı renk alternatifi sunarken retinol ve kolajen de içeriyor.

Marketing Türkiye Eylül sayısının en iyi bültenleri

Excel – Seda Çilingiroğlu

4- Tepe Home’da okul sezonu açıldı: Tepe Home yaz tatilini tamamlayan ve sıkı bir ders temposuna başlayacak olan çocuklar için tasarladığı yeni oda ürünleriyle çocukları okul sezonuna hazırlıyor. Çocukların yaratıcılığının ve çalışma motivasyonun artmasını sağlayacak renk ve modelde tasarlanan mobilyalar ve aksesuarlar Eylül ayında satışa sunuldu.

Marketing Türkiye Eylül sayısının en iyi bültenleri

Tepe Home Kurumsal – Gözde Özgül

5- Dar kesim şıklığı: Dar kesim pantolonların erkekleri daha fit gösterdiği içgörüsüyle hareket eden Dockers, yeni sezon kreasyonlarında dört farklı slim fit pantolon modelini erkeklerin beğenisine sundu. Dockers, ikonik slim pantolonlarla farklı tarzlar yaratmayı vadediyor.

Marketing Türkiye Eylül sayısının en iyi bültenleri

Contactplus+ İletişim Hizmetler – Duygu Derun

6- Kendine güvenenlere: Beymen Club İstanbul’dan ilham aldığı yeni sezon ürünlerini müşterilerinin beğenisine sunuyor. Markanın Artistik Direktörü Murat Türkili’nin imzasını taşıyan koleksiyon metropol kadını ve erkeğinin kendine güvenen karakterini ön plana çıkarıyor. Beymen Club, İstanbul koleksiyonuyla kadın ve erkeklere yeni kombinler vadediyor.

Marketing Türkiye Eylül sayısının en iyi bültenleri

Effect Halkla İlşkler – Çğdem Yakar/Sahra Blgn

7- Seramikte Santorini rüzgarı: Yurtbay Seramik, Santorini Serisi’nde son yılların tercih edilen dokuları arasında yer alan taş görünümlerini kullanıcıların beğenisine sunuyor. Gri, bej ve vizon renk alternatifleriyle tasarlanan seride farklı ebat seçenekleriyle mekânlara estetik ve derinlik kazandırmak hedefleniyor.

Marketing Türkiye Eylül sayısının en iyi bültenleri

Yurtbay Seramik Kurumsal – Canan Duman

8- Mudo’dan farklı bir koleksiyon: Mudo Collection Sonbahar-Kış 2015/16 Sezonu bu defa moda tasarımcısı Gamze Saraçoğlu direktörlüğünde hayat buldu. Mudo, Saraçoğlu’nun nefes alabilen pratik kumaşlarla enerjik, canlı, eğlenceli, feminen ve daha renkli tasarladığı parçalarla kadın modasında yenilik sunmayı hedefliyor.

Marketing Türkiye Eylül sayısının en iyi bültenleri

Golin İstanbul – Işıl Alakuş Kavaklı

9- Kablo kalabalığına son: Samsung Electronics, mobil cihazlar için kablosuz şarj özelliği sunan ilk monitörüyle mobil cihazların şarj edilmesinde ihtiyaç duyulan kablo ve bağlantı noktalarını ortadan kaldırmayı amaçlıyor. 23,6 inç ve 27 inç olarak iki farklı boyutta sunulan monitörün, Qi kablosuz şarj standardına uygun tüm mobil cihazlarla çalıştığı belirtiliyor.

Marketing Türkiye Eylül sayısının en iyi bültenleri

Cohn&Wolfe İstanbul – Mehtap Halıcı

10- Profesyonel görüntüde yeni ürün: Astel Elektronik, hem aydınlatma hem de projeksiyon işlevlerine sahip yeni bir ürün olan “Panasonic – Space Player”ı kullanıcıların beğenisine sundu. Space Player ile perakende sektörü; restoranlar, mağazalar, müzeler ve diğer birçok mekanda çoklu görüntü sistemi hedefleniyor.

Marketing Türkiye Eylül sayısının en iyi bültenleri

Medaetik İletişim – Züleyha Güvener

1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
4 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
5 CEO'lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
CEO’lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
Güncel Haberler
Yeni yılda zam yağmuru: IMEI’den Çıkış Harcına rakamlar netleşti
Yeni yılda zam yağmuru: IMEI’den Çıkış Harcına rakamlar netleşti
Yetenek yönetimi ve çalışan deneyimin geleceği The TECH Summit’in EX Sahnesi'nde şekillenecek
Yetenek yönetimi ve çalışan deneyimin geleceği The TECH Summit’in EX Sahnesi’nde şekillenecek
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sunglass Hut, Kuzey Amerika’da Türk liderlerle güçleniyor. Mağazalar Pazarlama Başkan Yardımcılığına Gökçe Kunt getirildi…
Haberler
Sunglass Hut, Kuzey Amerika’da Türk liderlerle güçleniyor. Mağazalar Pazarlama Başkan Yardımcılığına Gökçe Kunt getirildi…
Nafizcan Önder
3 gün önce
“Just Do It”in evrimi: 2025’te cevap değil, soru zamanı!
Haberler
“Just Do It”in evrimi: 2025’te cevap değil, soru zamanı!
Nafizcan Önder
9 Eylül 2025
Citi’den 175 bin çalışana zorunlu yapay zeka prompt eğitimi
Haberler
Citi’den 175 bin çalışana zorunlu yapay zeka prompt eğitimi
Sena Tufan
7 Ekim 2025
Dijital medyanın yeni referans noktası: YouTube Rating Report
Haberler
Dijital medyanın yeni referans noktası: YouTube Rating Report
Nafizcan Önder
21 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.