Markanın dilinden anlayan reklam yüzü: Kerem Bürsin
Son zamanların en dikkat çeken ve beğenilen oyuncularından biri Kerem Bürsin… Türkiye onu, önce Kanal D’de yayınlanan Güneşi Beklerken dizisiyle, ardından da Line ve Lipton reklamlarıyla tanıdı. Oysa onun oyunculuk kariyeri daha eskilere dayanıyor. Genç yıldız Hollywood’un ünlü yönetmen ve yapımcılarından Roger Corman’ın Sharktopus ve Ghost of the Imperial Palace filmlerinde de rol almış. İleriye dönük hedefi ise bir hayli iddialı: “Yurt dışında tanınan bir Türk oyuncu olmak.” Onu diğer reklam yüzlerinden ayıran özelliği ise Boston’daki Emerson College’ta “Pazarlama” alanında eğitim almış olması ve oyunculuğa da “pazarlama” penceresinden bakması. Kısacası oyunculuğunu pazarlama bilgisiyle bütünleştiren Bürsin, “markaların dilinden anlayan” bir reklam yüzü…
Ayrıntılar 15 Şubat tarihli Marketing Türkiye’de…