9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Markaların Koronavirüs paylaşımları
Haberler

Markaların Koronavirüs paylaşımları

Marketing Türkiye
20 Mart 2020
2 dk okuma

Tüm dünyayı derinden sarsan ve Türkiye’de de endişeyle takip edilen koronavirüs (COVID-19) insan sağlığını etkilediği kadar sosyal yaşamı da oldukça etkiledi. Elbette böylesi bir kriz döneminde bazı markaların yürüttüğü iletişim süreci de oldukça anlamlı ve titiz oluyor.

İşte markaların Koronavirüs salgınında öne çıkan iletişim çalışmaları….

Vodafone Türkiye

Bu gönderiyi Instagram’da gör

Ülkemiz sınırları içerisinde Koronavirüs (COVID-19) görülmesinden bu yana vatandaşların mecbur kalmadıkça evlerinden çıkmamaları isteniyor. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın yaptığı çağrıların ardından sosyal medyada spor ve sanatçı dünyasından ünlü isimler #EvdeKal mesajları paylaşıyor. Bu mesajlara Vodafone da yaratıcı bir şekilde katıldı. Vodafone operatör simgesinin bulunduğu yere #EvdeKal mesajını yazarak kullanıcılarına çağrı yaptı. Bu yaratıcı mesaj sosyal medyada gündem oldu.

Marketing Türkiye (@marketingturkiyetr)’in paylaştığı bir gönderi (19 Mar, 2020, 10:27öö PDT)

Audi Türkiye

Bu gönderiyi Instagram’da gör

Audi, coronavirüs salgınına karşı uyardı. Marka 4 çemberden oluşan logosunu sosyal mesafeye dikkat çekmek için birbirinden ayırdı. Audi bu yaratıcı çalışmayı “Evimizden çıkmayalım, mesafeyi koruyalım, sağlıklı kalalım, birbirimize destek olalım.” notuyla paylaştı.

Marketing Türkiye (@marketingturkiyetr)’in paylaştığı bir gönderi (19 Mar, 2020, 10:48öö PDT)

Google

Bu gönderiyi Instagram’da gör

Coronavirüsü’ne karşı alınacak tedbirlerin başında kişisel temizlik ve el yıkamanın önemi geliyor. Google’da buradan yola çıkarak bir doodle’la kullanıcılarına doğru bir şekilde el yıkamanın nasıl olması gerektiğini gösteriyor. Doodle’da yer alan isimse antiseptikle el dezenfekte etmenin mucidi Ignaz Semmelweis oluyor. #google #doodle #antiseptik #dezenfektan

Marketing Türkiye (@marketingturkiyetr)’in paylaştığı bir gönderi (20 Mar, 2020, 12:17öö PDT)

Cartoon Network

Bu gönderiyi Instagram’da gör

Cartoon Network, dünyayı etkisi altına alan coronavirus salgınıyla ilgili çocukları bilgilendiren ve el yıkamaya teşvik eden eğlenceli bir klip hazırladı. “Temiz Ol Havalı Ol” isimli klip Cartoon Network karakterleri aracılığıyla el yıkamanın önemini çocuklara dans ve müzik eşliğinde anlatıyor. Seslendirmesini ise seslendirme sanatçısı @haruncan ‘ın gerçekleştirdiği klip Cartoon Network ekranlarında, website’sinde ve kanalın tüm sosyal medya hesaplarında paylaşıldı. @cartoonnetworkturkiye #cartoon #cartoonnetwork

Marketing Türkiye (@marketingturkiyetr)’in paylaştığı bir gönderi (19 Mar, 2020, 6:18öö PDT)

Mercado Livre

Bu gönderiyi Instagram’da gör

Temasla bulaştığı bilinen Coronavirus’a karşı Dünya Sağlık Örgütü el sıkışmak yerine dirsek ya da ayak tokuşturmak gibi alternatif önerilerde bulunmuştu. Bu önerilerin ardından bir e-ticaret sitesi olan Mercado Livre “el sıkışması” olan logosunu değiştirdi.

Marketing Türkiye (@marketingturkiyetr)’in paylaştığı bir gönderi (18 Mar, 2020, 4:38öö PDT)

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan - 2 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan – 2 Mayıs)
3 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
4 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
5 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Güncel Haberler
Bill Gates, servetinin yüzde 99'unu bağışlayacak!
Bill Gates, servetinin yüzde 99’unu bağışlayacak!
İŞKUR en çok eleman açığı olan sektörleri açıkladı
İŞKUR en çok eleman açığı olan sektörleri açıkladı
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri...
Mutluluğun haritası çizildi! İşte dünyanın en mutlu şehirleri…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yoksa sizin hala baristanız yok mu?
Haberler
Yoksa sizin hala baristanız yok mu?
Sena Tufan
6 Nisan 2025
Bahis reklamının ardındaki acı gerçek!
Haberler
Bahis reklamının ardındaki acı gerçek!
Sena Tufan
10 Mart 2025
İstanbul'daki deprem sırasında 4 aramadan 1'i karşılanamadı!
Haberler
İstanbul’daki deprem sırasında 4 aramadan 1’i karşılanamadı!
Sena Tufan
2 hafta önce
Durgunluk ekonomisinde CMO ne yapsın?
Haberler
Durgunluk ekonomisinde CMO ne yapsın?
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.