24 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Markaların 1 Nisan Tweetleri
Haberler

Markaların 1 Nisan Tweetleri

Marketing Türkiye
1 Nisan 2016
2 dk okuma

 

Markaların sosyal medyada daha geniş kitlelere hitap edebilmek için fırsata dönüştürdükleri özel günlerden biri de 1 Nisan…

İşte Twitter’da markaların atıığı yaratıcı tweetlerden bazıları:

 

Bugün ne şaka yapacağını bilmiyor musun? İşte sana yaratıcı bi’ fikir 🙂 #1Nisan pic.twitter.com/UA815BbNq0

— Oreo Cookie (@Oreo) 1 Nisan 2016

 

Bugün görünmez kazalara karşı dikkatli olun, yaşanabilecek #RiskleriAzaltın. #1Nisan pic.twitter.com/X0d2QJbebC

— AXA Sigorta Türkiye (@AXASigortaTR) 1 Nisan 2016

 

Şıklık konusunda şakamız yok. #dsdamat #1nisan #aprilfools #ss16 #yenisezon #newseason https://t.co/xUmYQBj5hs pic.twitter.com/cu4OhLXjlP

— D’S Damat (@DS_Damat) 1 Nisan 2016

 

 

Bugün 1 Nisan olsa da böyle kötü şakalar yapmayın 🙂 #AlemFM #cokalemiz #1Nisanhttps://t.co/HWQO5GSmEo

— Alem FM (@alemfmcom) 1 Nisan 2016

Bugün 1 Nisan! @blipparTR uygulaması ile 18. yüzyılda bir kontes olmaya ne dersiniz? https://t.co/pohY7dPYQn pic.twitter.com/DjWmb8qiqd

— Pera Müzesi (@PeraMuzesi) 1 Nisan 2016

Şaka değil, gerçek. Koçfinans’ta krediniz aynı gün hazır. #1Nisan #Bugün1Nisan pic.twitter.com/GM3hNV00rq

— Kocfinans (@Kocfinans) 1 Nisan 2016

#GE90 uçak motorumuzun gücünün şakası yok. #1Nisan’da bile… pic.twitter.com/MHzK3NYrPc

— GE Türkiye (@GE_Turkiye) 1 Nisan 2016

Hayat şakaya gelmez. Kazalara karşı Tam Destek Ferdi Kaza Sigortası ile kendinizi güvence altına alın! #1Nisan pic.twitter.com/qcWMEUsIGC

— Katılım Emeklilik (@katilimemek) 1 Nisan 2016

Gezmeyi seviyorsunuz ve Hertz’e uğramadınız… Şaka mı bu? #1Nisan pic.twitter.com/TPrOOHPKlu

— Hertz Turkiye (@HertzTurkiye) 1 Nisan 2016

“Büyüyebilen robot geliştirildi”

AA’dan 1 Nisan şakası: https://t.co/BV7OAF2EKn pic.twitter.com/eR4959vstk

— ANADOLU AJANSI (@anadoluajansi) 1 Nisan 2016

“10 dakikaya yemek hazır” dendiyse inanın, #1nisan şakası değil. pic.twitter.com/bpW44MQ7Dv

— BarillaTurkiye (@BarillaTurkiye) 1 Nisan 2016

Bugün 1 Nisan! Mizahtan korkmadan korkutmadan, gülmek hep hayatımızda olsun.#1nisanşakası #1nisan #mizah #eğlence pic.twitter.com/iD2XURLJ6y

— Çağ Üniversitesi (@caguniversitesi) 1 Nisan 2016

Bizden hatırlatması. Bugün 1 Nisan! Şakalara hazırlıklı olmalı insan:) #Krispykremeturkiye #doughnut #1nisan #tatlı pic.twitter.com/TW6rTk2Ez0

— Krispy Kreme Turkiye (@KRISPYKREME_TR) 1 Nisan 2016

1 Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
2 2025 şehir hayatının "en"leri belli oldu!
2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu!
3 Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
4 Miu Miu'dan 25 bin liralık UNO destesi!
Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi!
5 Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor...
Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor…
Güncel Haberler
The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
Şirketlerin yüzde 78’i 2026'da tek ücret artışı planlıyor
Şirketlerin yüzde 78’i 2026’da tek ücret artışı planlıyor
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Haberler
Ford ve Renault, düşük maliyetli elektrikli araç üretmek için güçlerini birleştirdi
Sena Tufan
2 hafta önce
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
Şiirler, yapay zeka modellerinin güvenlik duvarlarını aşabiliyor
Haberler
Şiirler, yapay zeka modellerinin güvenlik duvarlarını aşabiliyor
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Haberler
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.