9 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Markalar ‘dönüşüm ve uyum’ hikayelerini anlatacak!

Marketing Türkiye
9 Eylül 2013
2 dk okuma

Dijital pazarlama konusunda Türkiye’de düzenlenen ilk ve en geniş kapsamlı etkinlik olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) bu yıl sekizinci kez katılımcılarını ağırlamaya hazırlanıyor. TTNet, Türk Telekom ve Avea’nın ana sponsorluğunda, 12 Eylül Perşembe günü Swissotel The Bosphorus’ta düzenlenecek olan zirve pazarlama dünyasındaki “Dönüşüm ve Uyum”u masaya yatıracak. Dünya devi markaların ardından yerli ve lokal markalara sıçrayan pazarlama stratejilerindeki dönüşüm ve bu dönüşümün pazarda ayakta kalabilmek adına beraberinde getirdiği uyum; TTNET, Türk Telekom, Avea, PepsiCo, Paro, IBM, Yapı Kredi, Kale Seramik, Local Time gibi birçok ulusal ve uluslararası markanın hikayeleri ile İnteraktif Pazarlama Zirvesi 2013’te hayat bulacak.

 

David Berkowitz, giyilebilen teknolojinin dijital dünyada açtığı yeni kapıları değerlendirecek
Türkiye’nin en büyük ve köklü pazarlama organizasyonu olan İPZ, ikinci baharında alanında uzman, birbirinden önemli isimleri katılımcılarla bir araya getirecek. Bu yıl zirvenin ana konuşmacısı ise David Berkowitz olacak… İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nde ‘Cyborg Tüketici Çağında Pazarlama’ başlıklı bir konuşma gerçekleştirecek Berkowitz, özellikle son dönemin gündem maddelerinden ‘Google Glass’ projesi ve örnekleri ile birlikte dijital mecranın hızla elimizde tuttuğumuz bir olgudan üzerimize giydiğimiz kıyafete ya da taktığımız bir aksesuara dönüşüm sürecini ve adaptasyonunu anlatacak.

Tüketici ve paralel evrenleri…
Bu yıl sekizincisi gerçekleştirilecek İnteraktif Pazarlama Zirvesi’ne yurtdışından ve Türkiye’den çok değerli değerli konuşmacılar davet ettiklerini belirten MMI Türkiye Başkanı Günseli Özen Ocakoğlu “Hızla ilerleyen teknoloji sayesinde hepimizin gerçek yaşamları dışında bir de paralel evreni oldu adeta. Ancak son zamanlarda etrafımızda olan biten her şey gerçek ve sanal dünya arasındaki mesafenin giderek daraldığını kanıtlıyor bizlere. Artık dijital mecra dediğimiz kavram tüketicinin ta kendisi haline gelmeye başladı. MMI Türkiye olarak İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nin ilk günlerinden bu yana dijitalle birlikte tüketicide ve dolayısıyla pazarlama dünyasındaki bu “Dönüşüm”e işaret ettik hep. Bir sonraki ne adımın ne olacağını sektörümüzün öngörebilmesi için gerekli içeriği oluşturmaya çalıştık. Zirvenin ilk yıllarında öncelikli amacımız özellikle reklamveren nezdinde bu mecraya dair farkındalığı artırmak ve sektörü büyütmek oldu. Bugün geldiğimiz noktada reklamverenlerimizin zihnindeki ‘Neden yatırım yapmalıyım?’ sorusunun büyük ölçüde silinmiş olduğunu görüyoruz. Şimdilerin güncel sorusu ise ‘Dijital mecrada nasıl bir varlık sergilemeliyim?’ İşte ‘Uyum’ kavramı da tam olarak bu noktada hayatımıza giriyor. Bu yıl İPZ’13’te sektörün tüm bileşenleri için sürdürülebilir dönüşüm ve sürdürülebilir uyumu yakalamanın sırlarını masaya yatırmayı hedefliyoruz.” dedi.


Mobil pazarlamaya özel gündem

İnteraktif Pazarlama Zirvesi bu yıl da katılımcıları için pek çok yenilik hazırladı. Bu yeniliklerden belki en önemlisi sektörün ihtiyaçları göz önünde bulundurulaak tasarlanan “Mobilin Geleceği” oturumları olacak. Gün boyu Ana Salon’da süren oturumların yanı sıra bu yılki zirve akışına yarım gün sürecek ve gündeminde sadece mobil pazarlamadaki yeniliklerin yer alacağı bir program hazırlandı. Rusya’dan Lookat Media Kurucu Ortağı Katya Bazilevskaya ve madvertise Global Tedarikten Sorumlu Başkanı Jana Sievers’ın ana konuşmacıları arasında yer aldığı mobil oturumlarda mobil operatörlerin geleceğinden, uygulama ekonomisine, mobil ticaretten, mobil cihazların geleceğine kadar sektörü ilgilendiren tüm konular detaylarıyla konuşulacak.

1 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
2 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
3 Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
4 Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
5 Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Güncel Haberler
Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Influencer Rating Report" 13 milyon etkileşimle dijital dünyanın nabzını tutuyor!
Haberler
“Influencer Rating Report” 13 milyon etkileşimle dijital dünyanın nabzını tutuyor!
Nafizcan Önder
13 Eylül 2025
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Haberler
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Marketing Türkiye
29 Eylül 2025
Beyaz yakalının hayatı mobil AI ile nasıl kolaylaşıyor?
Haberler
Beyaz yakalının hayatı mobil AI ile nasıl kolaylaşıyor?
Advertorial
10 Eylül 2025
"Clean Girl" trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
Haberler
“Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.