Markalar ‘dönüşüm ve uyum’ hikayelerini anlatacak!
Dijital pazarlama konusunda Türkiye’de düzenlenen ilk ve en geniş kapsamlı etkinlik olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) bu yıl sekizinci kez katılımcılarını ağırlamaya hazırlanıyor. TTNet, Türk Telekom ve Avea’nın ana sponsorluğunda, 12 Eylül Perşembe günü Swissotel The Bosphorus’ta düzenlenecek olan zirve pazarlama dünyasındaki “Dönüşüm ve Uyum”u masaya yatıracak. Dünya devi markaların ardından yerli ve lokal markalara sıçrayan pazarlama stratejilerindeki dönüşüm ve bu dönüşümün pazarda ayakta kalabilmek adına beraberinde getirdiği uyum; TTNET, Türk Telekom, Avea, PepsiCo, Paro, IBM, Yapı Kredi, Kale Seramik, Local Time gibi birçok ulusal ve uluslararası markanın hikayeleri ile İnteraktif Pazarlama Zirvesi 2013’te hayat bulacak.
David Berkowitz, giyilebilen teknolojinin dijital dünyada açtığı yeni kapıları değerlendirecek
Türkiye’nin en büyük ve köklü pazarlama organizasyonu olan İPZ, ikinci baharında alanında uzman, birbirinden önemli isimleri katılımcılarla bir araya getirecek. Bu yıl zirvenin ana konuşmacısı ise David Berkowitz olacak… İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nde ‘Cyborg Tüketici Çağında Pazarlama’ başlıklı bir konuşma gerçekleştirecek Berkowitz, özellikle son dönemin gündem maddelerinden ‘Google Glass’ projesi ve örnekleri ile birlikte dijital mecranın hızla elimizde tuttuğumuz bir olgudan üzerimize giydiğimiz kıyafete ya da taktığımız bir aksesuara dönüşüm sürecini ve adaptasyonunu anlatacak.
Tüketici ve paralel evrenleri…
Bu yıl sekizincisi gerçekleştirilecek İnteraktif Pazarlama Zirvesi’ne yurtdışından ve Türkiye’den çok değerli değerli konuşmacılar davet ettiklerini belirten MMI Türkiye Başkanı Günseli Özen Ocakoğlu “Hızla ilerleyen teknoloji sayesinde hepimizin gerçek yaşamları dışında bir de paralel evreni oldu adeta. Ancak son zamanlarda etrafımızda olan biten her şey gerçek ve sanal dünya arasındaki mesafenin giderek daraldığını kanıtlıyor bizlere. Artık dijital mecra dediğimiz kavram tüketicinin ta kendisi haline gelmeye başladı. MMI Türkiye olarak İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nin ilk günlerinden bu yana dijitalle birlikte tüketicide ve dolayısıyla pazarlama dünyasındaki bu “Dönüşüm”e işaret ettik hep. Bir sonraki ne adımın ne olacağını sektörümüzün öngörebilmesi için gerekli içeriği oluşturmaya çalıştık. Zirvenin ilk yıllarında öncelikli amacımız özellikle reklamveren nezdinde bu mecraya dair farkındalığı artırmak ve sektörü büyütmek oldu. Bugün geldiğimiz noktada reklamverenlerimizin zihnindeki ‘Neden yatırım yapmalıyım?’ sorusunun büyük ölçüde silinmiş olduğunu görüyoruz. Şimdilerin güncel sorusu ise ‘Dijital mecrada nasıl bir varlık sergilemeliyim?’ İşte ‘Uyum’ kavramı da tam olarak bu noktada hayatımıza giriyor. Bu yıl İPZ’13’te sektörün tüm bileşenleri için sürdürülebilir dönüşüm ve sürdürülebilir uyumu yakalamanın sırlarını masaya yatırmayı hedefliyoruz.” dedi.
Mobil pazarlamaya özel gündem
İnteraktif Pazarlama Zirvesi bu yıl da katılımcıları için pek çok yenilik hazırladı. Bu yeniliklerden belki en önemlisi sektörün ihtiyaçları göz önünde bulundurulaak tasarlanan “Mobilin Geleceği” oturumları olacak. Gün boyu Ana Salon’da süren oturumların yanı sıra bu yılki zirve akışına yarım gün sürecek ve gündeminde sadece mobil pazarlamadaki yeniliklerin yer alacağı bir program hazırlandı. Rusya’dan Lookat Media Kurucu Ortağı Katya Bazilevskaya ve madvertise Global Tedarikten Sorumlu Başkanı Jana Sievers’ın ana konuşmacıları arasında yer aldığı mobil oturumlarda mobil operatörlerin geleceğinden, uygulama ekonomisine, mobil ticaretten, mobil cihazların geleceğine kadar sektörü ilgilendiren tüm konular detaylarıyla konuşulacak.