9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
M.E. Talks'ta bu ay neuroscience konuşulacak
Haberler

M.E. Talks’ta bu ay neuroscience konuşulacak

Marketing Türkiye
24 Nisan 2017
2 dk okuma

 

Reklamverenler Derneği’nin, genç iletişim ve pazarlama profesyonelleriyle pazarlamanın duayenlerini buluşturduğu M.E. Talks (Marketing Experience Talks) etkinliğine bu ay, ThinkNeuro CEO’su Dr. Yener Girişken ve Eti Gıda Kategori Geliştirme Grup Müdürü Ebru Üstün konuk oluyor.

Reklamverenler Derneği tarafından düzenlenen pazarlama deneyimleri paylaşım buluşmaları M.E. Talks‘un (Marketing Experiences Talks) bu ayki etkinliği 27 Nisan Perşembe günü saat 19.00’da Kolektif House Levent’te gerçekleştiriliyor. Sektörün önde gelen isimlerinin tecrübeleri, hataları ve başarılarını genç iletişim ve pazarlama profesyonelleriyle paylaştıkları etkinliğin bu ayki konuğu ThinkNeuro CEO’su Dr. Yener Girişken. Girişken’e sunumunda Eti Gıda Kategori Geliştirme Grup Müdürü Ebru Üstün birlikte yürüttükleri proje örneklerini aktarmak üzere eşlik ediyor.

Ebru Ustun
Eti Gıda Kategori Geliştirme Grup Müdürü Ebru Üstün

Pazarlamayı pozitif bilime yaklaştıran tüketici nörobilimi, tüketicilerin bilinç dışına ayna tutarak pek çok soruya kısa zamanda yanıt veriyor. Cesaret ile bu yepyeni araştırma modelini sahiplenerek, insanlara aktarmak için yola çıkan, Türkiye’nin ilk nöropazarlama şirketi ThinkNeuro’nun kurucusu ve CEO’su Dr. Yener Girişken, M.E. Talks’ta pazarlama iletişiminde duygusal boyutun giderek öne çıktığını örnekleriyle gözler önüne seriyor. Girişken, ayrıca beyin görüntüleme tekniklerinin pazarlama araştırmalarında nasıl kullanıldığını ve araştırma sürecinde çıkan olumsuz yorumların en yapıcı şekilde ekiplere nasıl aktarılacağını ve tüketici nörobiliminin şirketler tarafından başka alanlarda nasıl kullanılabileceğini anlatıyor. Yener Girişken’e sunumunda eşlik edecek Ebru Üstün ise bu araştırma tekniğini ilk olarak kullanmaya nasıl karar verdiklerini, bu tekniği benimseyen bir ekibin araştırma sonucunda aldığı olumlu ve olumsuz bildirimleri nasıl değerlendirmesi gerektiğini, fikri geliştiren ajanslarla konunun nasıl çözümegötürülebileceğini ve işbirliği çıktılarını paylaşıyor. Analizlerdeki sonuçlar ve pazardaki karşılıkları bu kez de M.E. Talks’ta değerlendiriliyor.

Dr. Yener Girişken ve ThinkNeuro

Yener Girisken
ThinkNeuro CEO’su Dr. Yener Girişken

ThinkNeuro’nun kurucusu ve CEO’su olan Dr. Yener Girişken, 2011 yılından itibaren nöropazarlama sistemleriyle reklam, alışveriş ve müşteri deneyimi, marka konumlandırma, dijital pazarlama araştırmaları yapmaktadır. Bir çok uluslararası akademik yayını bulunan Girişken, İstanbul Kemerburgaz Üniversitesi İşletme Bölümü Öğretim Üyesi’dir. Türkiye’deki ilk araştırma temelli nöropazarlama kitabı olan Gerçeği Algıla’nın da yazarı olan Girişken, Türkiye’de ve dünya çapında pek çok konferansa konuşmacı olarak katılmaktadır.

Dr. Yener Girişken ve Ebru Üstün’ün pazarlamada yeni bir çağ açan nöropazarlama alanındaki deneyimlerini paylaşacağı bu keyifli etkinliğin biletleri ise [email protected]‘den ya da 0212 351 55 48 nolu telefon aracılığıyla temin edilebilecek.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"İnsansız" sürdürülebilirlik oksimoronu
Haberler
“İnsansız” sürdürülebilirlik oksimoronu
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Cadde mağazacılığında son trendler: Sizce İstiklal Caddesi'nden günde kaç kişi geçiyor?
Haberler
Cadde mağazacılığında son trendler: Sizce İstiklal Caddesi’nden günde kaç kişi geçiyor?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Zorlu Holding'de yeni CEO Ömer Yüngül oldu
Haberler
Zorlu Holding’de yeni CEO Ömer Yüngül oldu
Sena Tufan
4 Mart 2025
İklim eyleminde güven krizi: Dünya, hükümetlerin niyetini sorgulamaya devam ediyor
Haberler
İklim eyleminde güven krizi: Dünya, hükümetlerin niyetini sorgulamaya devam ediyor
Sena Tufan
9 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.