16 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
Haberler

L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor

Marketing Türkiye
2 saat önce
1 dk okuma

L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarının hikayelerini geniş kitlelere duyurmak ve tanınmalarına destek olmak için Kırmızı Kedi Yayınevi iş birliğiyle “Bilimin İzinde Cesur Türk Kadınlarının Hikâyesi” adlı eseri okuyucularıyla buluşturdu. 34 bilim kadınının deneyimlerini, mücadelelerini ve başarılarını bir araya getiren kitabın satışından elde edilecek tüm telif gelirleri 8-12 yaş aralığındaki çocukların robotlarla geleceğe yönelik çözümler üretmesine destek olacak Bilim Kahramanları Derneği’ne bağışlanacak. 

L’Oréal Türkiye’nin UNESCO Türkiye Milli Komisyonu iş birliğiyle yürüttüğü ve bu yıl 23. yılına ulaşan “Bilim Kadınları İçin” programı kapsamında bugüne kadar ödül alan bilim kadınlarının hikayeleri kitaplaştırılarak gelecek nesillerle buluşuyor. Kırmızı Kedi Yayınevi tarafından hazırlanan “Bilimin İzinde Cesur Türk Kadınlarının Hikâyesi” adlı eser, bilimin dönüştürücü gücünü ve kadınların bu alandaki öncü rolünü görünür kılmayı amaçlıyor. Kitap, Türkiye’nin dört bir yanından çıkıp bilimin ışığında dünyayı değiştiren kadın bilim insanlarının hikâyelerini bir araya getiriyor.

Bugüne kadar 128 bilim kadınının projelerini ödüllendiren L’Oréal Türkiye, bu başarı öyküleriyle sadece bireysel başarıları değil, kolektif dönüşüm potansiyelini de görünür kılıyor. Programdan ödül alan 128 bilim kadınının 100’ü bugün profesör veya doçent olarak kariyerlerine devam ediyor. 128 bilim kadınının 34’ü deneyimlerini, mücadelelerini ve başarılarını “Bilimin İzinde Cesur Türk Kadınlarının Hikâyesi” kitabında anlatıyor. 

Bu eser, bilimin yalnızca laboratuvarlarda değil, aynı zamanda azim, merak ve tutkunun birleştiği noktalarda da filizlendiğini gözler önüne seriyor.

Sosyal sorumluluk ve dayanışma

Bilimin İzinde Cesur Türk Kadınlarının Hikâyesi kitabının satışından elde edilecek tüm telif gelirleri, 8-12 yaş aralığındaki çocukların robotlarla geleceğe yönelik çözümler üretmesine destek olacak Bilim Kahramanları Derneği’ne bağışlanacak. Böylece okurlar, yalnızca ilham veren hikâyelerle buluşmakla kalmayacak, aynı zamanda bilimin geleceğine de katkıda bulunacaklardır.

L’Oréal Türkiye
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
3 İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
4 Çalışanlar yorgun olduğu için değil, görülmediği için tükeniyor!
Çalışanlar yorgun olduğu için değil, görülmediği için tükeniyor!
5 Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…
Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…
Güncel Haberler
İngiltere'de binlerce kişi Johnson & Johnson'a "kanser riski" sebebiyle dava açtı
İngiltere’de binlerce kişi Johnson & Johnson’a “kanser riski” sebebiyle dava açtı
Haftanın marka ajans iş birlikleri (10-16 Ekim)
Haftanın marka ajans iş birlikleri (10-16 Ekim)
5G frekans ihalesi tamamlandı! 2026'da kullanıcılarla buluşacak...
5G frekans ihalesi tamamlandı! 2026’da kullanıcılarla buluşacak…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dikkat! Yapay zekayla çok muhabbet "Chatbot Psikozu" yaratabilir...
Haberler
Dikkat! Yapay zekayla çok muhabbet “Chatbot Psikozu” yaratabilir…
İrem Alimoğlu
13 Eylül 2025
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Haberler
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Nafizcan Önder
3 Ağustos 2025
Türkiye’nin beslenme karnesi: Her 3 kişiden 2’si yeme düzeninden memnun değil...
Haberler
Türkiye’nin beslenme karnesi: Her 3 kişiden 2’si yeme düzeninden memnun değil…
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Beyaz yakalının hayatı mobil AI ile nasıl kolaylaşıyor?
Haberler
Beyaz yakalının hayatı mobil AI ile nasıl kolaylaşıyor?
Advertorial
10 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.